کامپیوتر گیمینگ ASUS ROG GR8-R129M
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کامپیوتر گیمینگ ASUS ROG GR8-R129M

کمپانی ایسوس یکی از شرکت های خوش نام در تولید دسته های مختلف رایانه است. یکی از سری محصولات این شرکت که دارای طرفداران زیادی است کامپیوتر های ROG می باشد. این دسته از کامپیوترها، جزو رایانه هایی هستند که برای بازی طراحی و تولید شده اند و در واقع کامپیوتر های مخصوص بازی هستند و به طور معمول از توان پردازشی بالایی بهره می برند. کامپیوتر گیمینگ ASUS ROG GR8-R129M یکی از محصولات  رده ی ROG  کمپانی ایسوس می باشد.

این کیس مخصوص بازی; از پردازنده ی مرکزی برند اینتل مدل 4510U بهره مند است که دارای دو هسته و چهار رشته و فرکانس 2 گیگاهرتز می باشد و از سرعت پردازش خوبی برخوردار است. حافظه ی نهانی که از طرف شرکت سازنده برای این کیس بازی در نظر گرفته شده 4 مگابایت است که میزانی نسبتآ قابل قبول برای این نوع از کامپیوتر است. پردازشگر گرافیکی GTX 750 TI که در این محصول تعبیه شده یک پردازنده ی مخصوص بازی است که محصول شرکت NVIDIA می باشد و دارای 2 گیگابایت حافظه مستقل است.

از آن جا که این کیس مخصوص بازی است و کامپیوتر های این رده به حافظه ی بیشتری نسبت به سایر رده های دیگر نیازمندند، این کیس به یک هارد دیسک 1 ترابایتی مجهز شده که مشکل میزبانی از اطلاعات کاربر را به حداقل می رساند. سرعت چرخش این هارد دیسک 7200 دور در دقیقه است که با سرعت به پردازش داده ها می پردازد.برای رفع نیاز اتصال به شبکه ی اینترنتی; این کیس به یک کارت شبکه 802.11B/G/N/AC  تجهیز شده است.

کامپیوتر گیمینگ ASUS ROG GR8-R129M دارای پکیج ارتباطی بسیار خوب است; که انواع نیاز های اتصالی کاربران را برطرف می سازد. این پکیج; شامل 4 پورت USB3.0 ودو پورت USB2.0 می باشد; که امکان اتصال انواع حافظه ی جانبی و وسیله های بازی را به کیس امکان پذیر می سازد.

 مشخصات فنی محصول:

ابعاد: 245*238*7 میلی متر

وزن:1.2 کیلوگرم

حافظه رم:8 گیگا بایت

پورت شبکه:10/100/1000 مگابیت بر ثانیه

علاوه بر این امکانات; در هنگام خرید این محصول; یک کیبورد و یک ماوس مکانیکی به خریداران تقدیم می گردد که باعث راحتی کار کاربران می شود. قابل ذکر است که سایز این کامپیوتر نیز بسیار مناسب می باشد و می توان آن را به طور مستقیم به روی میز کار مورد نظر قرار داد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question