OPTIPLEX 9020
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کامپیوتر رومیزی DELL OPTIPLEX 9020-545

OPTIPLEX 9020 یک کامپیوتر آماده می باشد که توسط شرکت آمریکایی  DELL تولید و عرضه شده است; این محصول به عنوان جایگزینی برای مدل قبلی تولید شده ی این شرکت به نام 9010 ارائه شد که به واسطه ی طراحی ساخت و قدرت سخت افزاری که در این محصول وجود دارد به یکی از انتخاب های برتر کاربران کامپیوتری مبدل شد.

در این کامپیوتر; از پردازنده ی مرکزی  INTELمدل CORE I5 4590 استفاده شده است که فرکانس آن در حالت پایه 3.3 گیگا هرتز است; اما در صورت نیاز فعالیت های کاربران با استفاده از تکنولوژی TURBO BOOST اینتل; این مقدار را تا 3.7 گیگا هرتز ارتقاء می دهد.

برای این محصول; پردازنده ی گرافیکی مجزایی نصب نشده و پردازنده ی گرافیکی آن; همان پردازنده ی داخلی CPU از سری HD GRAPHIC 4600 شرکت اینتل می باشد. این مساله می تواند یکی از دغدغه های کاربران هنگام خرید OPTIPLEX 9020 باشد. اما باید گفت که این کامپیوتر توانایی انجام امور گرافیکی تا حد معمول را دارد و می تواند به خوبی نیازهای عادی; نه حرفه ای; گرافیکی را برطرف سازد.

پورت های تصویری ارائه شده روی کیس این کامپیوتر سبب می شود تا به راحتی خروجی آماده شده ی گرافیکی را به روی مانیتور منتقل کنید; این پورت ها شامل یک پورت VGA و دو پورت DISPLAY PORT می باشد.

اکثر کاربران این آمادگی کیس را با ارتقاناپذیر بودن آن اشتباه می گیرند; اما باید بدانید که در هر زمان که نیاز به قطعات بیشتر و ارتقاء کامپیوتر خود داشته باشید; می توانید قطعات مورد نیاز را به راحتی به روی مادرر بورد و کیس کامپیوتر نصب کنید; به عنوان مثال حافظه ی RAM آن را ارتقاء ببخشید یا هارد آن را با هاردی دیگر که ظرفیت ذخیره سازی بیشتری دارد; عوض کنید.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری این محصول شرکت DELL متناسب مکان های اداری می باشد; پنل جلویی دارای یکی طراحی ساده با ترکیبی از فلز و پلاستیک است و ظاهری مقاوم دارد.قرار دادن یک عدد درایو نوری برای خواندن و نوشتن دیسک های DVD در جلوی پنل و دو عدد پورت USB که یکی از آنهاUSB 2.0 و دیگری USB 3.0 است،هرکدام به نحوی اجازه ی برقراری ابزارات خارجی به کامپیوتر را به خوبی فراهم می کنند.

RAM این کامپیوتر دارای 4 گیگابایت حافظه بوده و از نوع DDR3 می باشد. از جمله دیگر سخت افزارات این کامپیوتر کاربردی، استفاده از یک هارد دیسک با ظرفیت ذخیره سازی 500 گیگابایت و یک منبع تغذیه می توان اشاره کرد. قابل ذکر است که ابعاد این کامپیوتر حدودآ  417 X 360 X 175 میلی متر است که وزنی را به اندازه ی 9.4 کیلوگرم دارا می باشد.

OPTIPLEX 9020; یکی از کامپیوتر های پر فروش شرکت DELL محسوب می شود که برای استفاده های طولانی مدت و استفاده های اداری و اماکنی که نیاز است تا کامپیوتر تا زمان زیادی روشن بماند طراحی شده است و در مکان هایی مانند مکان های عمومی; فروشگاه ها; دانشگاه و… استفاده از آن بیشتر به چشم می خورد.

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question