کالبدشکافی مک بوک 12 اینچی رتینا اپل
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کالبدشکافی مک بوک 12 اینچی رتینا اپل

شرکت اپل در روزهای اخیر به معرفی مک بوک 12 اینچی جدیدی پرداخت که نسبت به مدل قبل از مشخصات بالاتری برخوردارست.

حال کارشناسان iFixit دست به کار شده و همچون سایر محصولاتی که معرفی می شوند به سمت مک بوک 12 اینچی جدید اپل رفته تا به کالبدشکافی آن بپردازند.

مک بوک 12 اینچی جدید به صفحه نمایش 12 اینچی با رزولوشن 2304*1440 پیکسلی و پردازنده Core اینتل مجهزست.

این لپتاپ در کنار پردازنده و صفحه نمایش باکیفیت از حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی  HD Graphics 515 اینتل برخوردارست.

به گفته کارشناسان iFixit، مک بوک 12 اینچی جدید تفاوتی با مدل سال گذشته نداشته و تنها تفاوت آن گزینه رنگی جدید رزطلایی است. کارشناسان iFixit از امتیاز 1 تا 10 به تعمیر دستگاه ها یک امتیاز باتوجه به درجه سختی تعمیر محصول می دهند. امتیاز 10 نشان از تعمیر بسیار آسان دستگاه و نمره 1 نشان از تعمیر بسیار دشوار دستگاه دارد.

در این بین کارشناسان iFixit به مک بوک جدید 12 اینچی از 1 تا 10 امتیاز 1 را دادند که نشان می دهد تعمیر لپتاپ بسیار دشوار بوده و هر فردی جز افراد متخصص نمی توانند به تعمیر مک بوک جدید 12 اینچی بپردازند.

به گفته کارشناسان iFixit فضای داخلی مک بوک جدید 12 اینچی اپل به خوبی توانسته سخت افزارهای مک بوک را جای گذاری کند و در داخل می تواند فضایی ساده و تمیز را شاهد بود.

خریداران مک بوک 12 اینچی جدید اپل می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویری پیرامون فضای داخل مک بوک جدید به وب سایت iFixit مراجعه کنند. گذشته از مک بوک جدید می توان کالبدشکافی محصولات جدید دیگر را نیز شاهد بود.

کالبدشکافی مک بوک 12 اینچی رتینا اپل

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question