کابل تبدیل USB به MICRO USB به طول 1.8 متر TOUGHTESTED

کابل تبدیل USB به MICRO USB
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کابل تبدیل USB به MICRO USB به طول 1.8 متر TOUGHTESTED

کابل تبدیل USB به MICRO USB برای شارژگیری انواع تبلت; گوشی های موبایل; دوربین های دیجیتال; پلیرهای موزیک و دیگر دستگاه هایی که شامل این قبیل درگاه ها می باشند مناسب می باشد. همچنین این کابل علاوه بر شارژدهی برای استفاده به عنوان رابط برای انتقال اطلاعات بین دستگاه های هوشمند نیز کاربرد دارد،برای این کار کافی است تا گوشی یا دوربین خود را به درگاه این کابل متصل کنید و سپس توسط پورت USB این کابل به سیستم میزبان اطلاعات متصل شوید.

توجه کنید که کابل تبدیل USB به MICRO USB دارای یک درگاه MICRO USB است بنابراین این کابل تنها برای گوشی ها و سایر وسایل جانبی که دارای این درگاه هستند قابل استفاده است و نمی توان به وسیله ی آن به دستگاه هایی که شامل پورت لایتنینگ یا USB-C هستند متصل شد.شدت جریان عبوری مدار این کابل 2.4 آمپر است وبه سریع تر شارژ شدن دستگاه کمک بسازایی می نماید. همچنین به روی این کابل یک نشانگر از نوع LED تعبیه شده که وضعیت جریان کابل را نشان می دهد. این نشانگر زمانی که شدت جریان در آن برقرار شود روشن می گردد که در این صورت کابل آماده ی استفاده می باشد.

سری کابل های TT-SC6 با استفاده از پلیمر وpet طراحی و تولید شده اند و رشته های سیمی که داخل آن قرار گرفته دارای یک روکش بافته شده است تا سیم ها را در مقابل کشیده شدن و قطع شدن مقاوم تر گرداند. جنس این کابل طوری است که در مقابل پیچیدگی و گره خوردن نیز مقاوم می باشد. این کابل در مقابل افزایش ولتاژ محافظت شده تا در هنگام شارژ دستگاه های مختلف، ولتاژ زیادی را از خود عبور ندهد و باعث ایجاد مشکل برای وسایل نشود. علاوه بر این ها طول 1.8 کابل نیز به کاربرانی کمک می کند که به علت های متعدد نیازمند طول زیاد سیم به همراه استحکام آن می باشند.

مشخصات

نوع رابط: microUSB

طول کابل:1.8 متر

مناسب برای: انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های مجهز به درگاه microUSB

سایر توضیحات:  مناسب برای شارژ و انتقال اطلاعات  جنس: PET و پلیمر – دارای نشانگر های LED-  شدت جریان عبوری: 2.4 آمپر – دارای روکش بافته شده برای دوام بیشتر – مقاوم در برابر گره خوردن و در هم پیچیدن – محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ

زیگورات تکنولوژی تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات TOUGHTESTED در ایران

محصولات TOUGHTESTED نخستین بار توسط زیگورات تکنولوژی تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات این شرکت وارد بازار شده است.

شایان ذکر است که این محصولات دارای گارانتی 5 ساله تعویض از زیگورات تکنولوژی میباشند.

خرید محصولات باکیفیت و اصل باقیمت مناسب وخدمات پس ازفروش حرفه‌ای تنها چندنکته ازنکات خرید ازنماینده رسمی محصولات می‌باشد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question