پهپاد سامسونگ
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پهپاد سامسونگ بزودی معرفی می شود

به تازگی پتنتی از سامسونگ رویت شد که نشان می دهد کمپانی کره ای مشغول توسعه یک پهپاد بوده و بزودی پهپاد سامسونگ را معرفی خواهد کرد. البته از پتنت اطلاعات کافی کسب نمی شود و باید منتظر ماند تا کمپانی موردبحث این پهپاد را برای کسب اطلاعات بیشتر معرفی سازد.

شرکت کره ای سامسونگ با مشکلی که گلکسی نوت 7 برای آن به وجود آورده; ضرر مالی بزرگی را دچار شده است و این کمپانی علاوه بر تولید تبلت; تلفن هوشمند و برخی محصولات دیگر; در صنایع دیگر نیز فعال است و تولید تنها به دستگاه های هوشمند ختم نمی شود.

در پتنت پهپادی را شاهد هستیم که به شکل دایره ای بوده و در وسط آن پره فنی بزرگ قرار گرفته است; همچنین چند پایه در زیر آن جای گرفته و دوربینی روی آن قرار گرفته است.

در سال گذشته سامسونگ تیمی را جمع آوری کرد تا روی پروژه پهپاد آن فعالیت داشته باشند; حال به نظر می رسد این پهپاد بزودی رونمایی خواهد شد.

یکی از نمایشگاه هایی که می توان پهپاد سامسونگ را در آن شاهد بود CES 2017 است اما مشخص نیست که آیا رونمایی می شود یا خیر و این تنها احتمالی بیش نیست.

هر پتنتی که به ثبت می رسد به معنای معرفی زودهنگام نیست زیرا ممکن است هیچ گاه معرفی نشود یا در مدت زمان طولانی رونمایی شود. باتوجه به گزارش پتنت در ماه آوریل به ثبت رسید و برای کسب جزئیات بیشتر باید تنها به انتظار ادامه داد و نمی توان به پتنت تنها اشاره کرد.

ظاهر پتنت ساده است و مشخصات فنی آن آشکار نیست; امید داریم در سال های آتی سامسونگ چنین پهپادی را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

البته باتوجه به ثبت اخیر بعید است بسیار زود شاهد معرفی باشیم.

منبع

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question