پلتفرم Daydream
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پلتفرم Daydream با یک صفحه نمایش FHD سازگاری دارد

پلتفرم Daydream :

شرکت گوگل در اوایل سال جاری به معرفی پلتفرم واقعیت مجازی اندرویدی Daydream پرداخت و شرکای سخت افزاری نیز قرار است در آینده با تولید هدست واقعیت مجازی از این پلتفرم پشتیبانی می کنند.

همچنین کمپانی موردبحث اخیرا هدست Daydream View را معرفی کرد که تنها به پشتیبانی پیکسل و پیکسل ایکس ال می پردازد. حال به تازگی کمپانی موردبحث خبر از پشتیبانی تلفن های هوشمندی با صفحه نمایش 1080 پیکسلی داده است.

گذشته از صفحه نمایش; تلفن هوشمند موردنظر بایستی شامل سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا باشد و چنین سیستم عاملی بدون نمایشگر FHD ممکن نخواهد بود.

گوگل در اعلام سیستم موردنیاز برای پلتفرم Daydream بیان داشت که گوشی هوشمند باید از پردازنده دو هسته ای; حالت عملکرد پایدار; پشتیبانی از سطح سخت افزاری Vulkan صفر; فناوری HEVC و VP9 بهره ببرد.

البته شرایط بیشتری نیز وجود داشته که می توانید با مراجعه به وب سایت گوگل از آن آگاهی پیدا کنید. در حالی که ZTE اعلام کرده بود تلفن هوشمند آکسون 7 با پردازنده اسنپدراگون 820 از Daydream پشتیبانی می کند; اما کوالکام در خبری اعلام داشت این پلتفرم تنها از پردازنده اسنپدراگون 821 پشتیبانی می کند.

مشخص نیست کدام یک از پردازنده های مورداشاره برای پشتیبانی پلتفرم Daydream کافی خواهند بود. انتظار می رود اکثر تلفن های هوشمند پرچمدار به پشتیبانی پلتفرم Daydream بپردازند و تنها شامل قدرتمندترین گوشی های هوشمند نشود.

گوگل در 5 اکتبر علاوه بر معرفی  Daydream View به معرفی گوشی های هوشمند پیکسل، پیکسل ایکس ال; کروم کست اولترا; گوگل هوم; گوگل وای فای و برخی دیگر پرداخت.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر پیرامون سیستم موردنیاز پلتفرم واقعیت مجازی اندرویدی Daydream گوگل، منتظر انتشار اطلاعات بیشتر بود.

همانطور که می دانید گوشی های هوشمند تنها پشتیبانی کننده هدست Daydream View گوگل هستند.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question