پروژکتور جیبی MP-CL1A
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پروژکتور جیبی MP-CL1A سونی

شرکت سونی سال گذشته به معرفی پروژکتور جیبی پرداخت که MP-CL1 نام داشت. حال به تازگی کمپانی پروژکتور جیبی MP-CL1A را که در مقایسه با مدل قبلی بهبود یافته تر بوده و از ویژگی های بیشتری چون اتصال بلوتوث و تماشای متمرکز رایگان برخوردار است; رونمایی نمود.

این پروژکتور برای کسب و کار شخصی و حمل در جیب طراحی شده; ابعادی 15*7.6*1.3 سانتی متر و وزنی 210 گرمی دارد.

قابلیت سایز صفحه نمایش آن مشابه MP-CL1 بوده و می تواند در روی دیوار نمایشگر 120 اینچی ایجاد کند; همچنین می توان آن را به دیوار نزدیک کرده و یک نمایشگر 40 اینچی ایجاد کرد.

با استفاده از اسکن پرتو لیزری MP-CL1A می تواند از راه دور روی دیوار متمرکز شده و صفحه نمایش ایجاد نماید. همچنین قادر است در سطوح ناهموار و منحنی کیفیت تصویر را حفظ کند. صفحه نمایشی که MP-CL1A ایجاد می کند کیفیتی 1920*1080 پیکسلی داشته و نسبت کنتراست آن به 1:80000 می رسد.

MP-CL1A باتری 3400 میلی آمپری داشته که می توان بوسیله آن از طریق پورت USB دیگر دستگاه های هوشمند همچون تبلت، تلفن هوشمند و ساعت هوشمند را شارژ کرد. البته این ظرفیت باتری تنها برای پروژکتور کافی خواهد بود و در سطحی نیست تا بتوان دیگر دستگاه ها را شارژ کرد.

سونی درباره ویژگی های جدید MP-CL1A می گوید; این پروژکتور گزینه اتصال بلوتوثی با هدفون و بلندگوهای بی سیم داشته و کاربران قادر هستند تا به یک دستگاه رسانه ای با پشتیبانی از HDMI; WiFi و MHL متصل شود.

شرکت سازنده همچنین کیف حملی برای پروژکتور طراحی کرده تا حمل آسانی داشته باشد. MP-CL1A در دو رنگ طلایی و خاکستری با قیمت 400 دلار ماه اکتبر روانه بازار ایالات متحده می شود.

انتظار می رود بزودی سونی پروژکتور بزرگتری را که برای کاربری کسب و کارست را معرفی کند.

منبع خبر

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question