اينترنت همراه
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پتنت جدید اپل خبر از لپ تاپی با قابلیت استفاده از اینترنت همراه را می دهد

ایده ی یک لپتاپ که مجهز به اینترنت همراه باشد ایده ی جدیدی نیست و در گذشته کمپانی هایی را دیده ایم که تلاش بر عمومی سازی این ایده و تولید آن داشته اند. ولی به طور قطع می توان گفت این ایده هرگز به واقعیت نپیوسته است. کمپانی اپل نیز این ایده را در پتنت های فراوان بیان کرده است ولی هیچ کدام از آنها به بهره برداری نرسیده اند.

ولی آیا خود اپل به تولید یک مک بوک مجهز به اینترنت همراه فکر می کند یا نه؟

با توجه به حدسیات; یک پتنت که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد اپل دوباره به عملی کردن این ایده علاقه مند شده است; ولی این مساله هم نباید فراموش شود که این پتنت لزوما عملی نیست.

هم چنین می دانیم پروتکل های ارتباطی بر مبنای حافظه و مدار های دیجیتال پیاده می شوند که شامل پروتکل های اینترنت به صورت وایرلس، وایرلس با برد کوتاه (بلوتوث); شبکه های مخابراتی تلفن همراه; پروتکل های MIMO و پروتکل های گسترده بر مبنای آنتن نیز هستند.

طبق شایعات اپل برنامه دارد یک مک بوک پرو تراز اول در ادامه مدل قبلی به بازار عرضه کند. هم چنین گفته می شود که ویژگی هایی مثل سنسور تشخیص اثر انگشت; تاچ پد جدید اضافه خواهند شد و مکان کلید های فرمان تغییر خواهد کرد.

در میان این شایعات خبری از اینترنت همراه نیست; البته ممکن است این اتفاق در حد یک ایده باقی بماند ولی ما همچنان انتظار عملی شدن آن را داریم.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question