پاناسونیک از نسل چهارم تبلت FZ-G1 رونمایی کرد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پاناسونیک از نسل چهارم تبلت FZ-G1 رونمایی کرد

اگر شما در بازار به دنبال تبلت جان سخت هستید، پاناسونیک از برندهایی بوده که در این زمینه محصولات متنوعی دارد. حال پس از عرضه مدل های مختلف از  FZ-G1; حال نوبت به نسل چهارم آن رسیده تا معرفی شود.

این تبلت به سیستم عامل ویندوز10 مجهز بوده  و در کنارش شامل عملکرد باتری و سخت افزاری بهتر می شود. از مشخصات آن می توان به پردازنده کم مصرف Core i5-6300U vPro اینتل با سه مگ کش و فرکانسی بین 2.4 تا 3.0 گیگاهرتز; بهبود عملکرد گرافیکی با تراشه Intel HD Graphics 520; صفحه نمایش 10.1 اینچی; دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی; پشتیبانی از شبکه دو باند AC 8260 بی سیم WLAN; بلوتوث 4.1 و باتری با طول عمر 14 ساعته اشاره داشت.

تبلت نسل چهارمی FZ-G1 پاناسونیک در کنار چنین مشخصاتی از گواهی IP55 برخوردارست که ضد آب بوده و از قلم دیجیتایزری نیز بهره می برد. گفتنیست صفحه نمایش 10.1 اینچی FZ-G1 قادرست فایل های اسنادی را با کیفیت HD نمایش داده و در کنار ضد آب بودنش می توان عملکرد قابل قبولی ارائه دهد.

به گفته پاناسونیک تبلت  FZ-G1 در بین سایر برندها محبوب بوده و در فروشگاه های مختلف به فروش می رسد; قیمت این تبلت 1700 پوندیست و از ماه آینده به فروش خواهد رسید.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question