هدست واقعیت مجازی VR820
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هدست واقعیت مجازی VR820 کوالکام معرفی شد

شرکت کوالکام در جریان نمایشگاه IFA 2016 از محصول جدیدی به نام هدست واقعیت مجازی VR820 با پردازنده اسنپدراگون 820 رونمایی کرد. کمپانی مورد اشاره دارای دو نمایشگر AMOLED، چند سنسور و پردازنده قدرتمند است.

به گفته کوالکام VR820 برای تجربه بی نظیر واقعیت مجازی نیازمند هیچ دستگاهی از جمله کامپیوتر یا تلفن هوشمند نیست. این هدست با پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 820 با تراشه گرافیکی آدرنو 530 مجهزست که می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

این هدست در مقابل هر چشم یک نمایشگر  AMOLED با وضوح 1440*1440 پیکسلی قرار داده و می توان ویدئو 4K با نرخ فریم 70fps را در آن مشاهده کرد.

کوالکام می گوید نمایشگرها با فناوری برجسته بینی سه بعدی تجربه حقیقی تری ارائه خواهد داد. در مجموع چهار دورنین درون VR820 به کار گرفته شده که دو دوربین جهت ردیاب سر و دو دوربین برای ردیاب چشم به کار می روند. وجود چهار میکروفون تجربه صدای فراگیر را ارائه خواهد داد و حسگرهای مغناطیس سنج، ژیروسکوپ و شتاب سنج از دیگر ویژگی های هدست است.

این هدست; از اواخر سال در دسترس قرار می گیرد و براساس آن نیز در سال 2017 هدست هایی ساخته می شوند.

هدست واقعیت مجازی VR820

زیگورات تکنولوژی

همچنین شایان ذکر است که تمامی محصولات جدید موجود در شرکت; بر اساس آخرین تکنولوژی روز شرکت های بزرگ سازنده محصولات انفورماتیک است.

نمایندگی رسمی یک شرکت خارجی بودن این حسن رابرای زیگورات به ارمغان آورده است.

زیگورات همواره ثابت کرده است که در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش حرف اول را می زند.

چه در بازار های رقابتی همچون انفورماتیک که از قدیم بوده; و چه محصولات ورزشی که به تازگی فعالیت خود را در آن شروع کرده است.

همچنین خارج ازلطف نیست برای اطلاع ازآخرین محصولات تکنولوژی شرکت به صفحه اختصاصی تکنولوژی مراجعه کرده وازمحصولات مادیدن فرمایید.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question