هدست جدید HTC
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هدست جدید HTC بزودی معرفی خواهد شد

شرکت تایوانی اچ تی سی در اوایل امسال به عرضه هدست جدید HTC ; که در حقیقت نخستین هدست واقعیت مجازی Vive خود است پرداخت و در همکاری با کمپانی مطرح Valve توسعه پیدا کرد و یک هدست تمام عیار محسوب می شود.

البته Vive با تمامی خوبیهای خود قیمت گرانی داشته و همین امر فروش ناکافی برای شرکت تایوانی به دنبال داشته است.انتظار می رفت Vive با فروش بالایی همراه بوده و به جبران شکست های مالی HTC بپردازد; اما براساس گزارش های اخیر تنها 140 هزار دستگاه فروش داشته نتوانست رضایت HTC را جلب کند.

همین امر سب شد تا کمپانی HTC تصمیم به معرفی یک مدل جدید جهت جبران نقایص مدل قبلی بگیرد.

به تازگی Rikard Steiber یکی از مدیران بخش واقعیت مجازی اچ تی سی; در گفتگو با TechCrunch خبر از معرفی هدست جدید در CES 2017 خبر داده است.

هدستی که در عملکرد و طراحی بهبودیافته و متفاوت از مدل فعلی است. Steiber هدف از چنین تغییر را ارائه محصولی مطابق نظر مخاطبان بیان داشت.

البته Steiber افزود که نمی تواند اطلاعات بسیاری از هدست جدید ارائه دهد; از این رو باید با همین جزئیات سپری کرد تا در اوایل ژانویه و طی رویداد CES 2017 معرفی رسمی صورت گیرد.

به گفته Steiber در CES 2017 همگان از معرفی هدست جدید شگفت زده خواهند شد زیرا حقیقتا هیجانی است.

حال با عدم وجود اطلاعات کافی تنها می توان به قول Steiber صبر پیشه کرد; اگرچه مدتی پیش از معرفی شایعات بسیاری پیرامون هدست آینده منتشر می شود و به جبران اطلاعات انتشارنیافته قبلی می پردازد.

به هر حال انتظار می رود اچ تی سی با هدست جدید بتواند شکست قبلی را کنار گذاشته و به موفقیت دست یابد; اگرچه در حال حاضر چیزی مشخص نیست تا پیش بینی های خوبی برای کمپانی تایوانی داشت.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question