Beats Solo 3‌ اپل
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هدست جدید Beats Solo 3‌ اپل معرفی شد

هدست Beats Solo 3‌ اپل :

شرکت اپل که در سال های گذشته کمپانی Beats را خریداری کرد هر از چند گاهی مدل محصول جدیدی برای این کمپانی طراحی و معرفی می کند.

به تازگی شرکت کوپرتینویی مدل PRODUCT RED از هدست Beats Solo 3‌ و اسپیکر بلوتوثی  +Pill معرفی کرده است. از ویژگی های مدل PRODUCT RED رنگ قرمز محصولات بوده و تفاوت عمده ای با نمونه های پیشین ندارند.

در حقیقت هدف اپل از معرفی; انجام تبلیغی برای برند Beats خود بوده تا مشتریان بیشتری را کسب کرده باشد. داستان از این قرار است که برند PRODUCT RED در اختیار یک سازمان خصوصی بوده که در زمینه نابودی بیماری ایدز در آفریقا جنوبی فعالیت دارد.

از این رو شرکت های مطرح و بزرگی با این نام محصولاتی معرفی کرده و راهی بازار می کنند. 50 درصد درآمد حاصل از آن نیز برای همان سازمان هزینه می شود و به شرکت نمی رسد.

این عمل اپل نیز همانطور که گفته شد; تبلیغاتی بوده تا نشان دهد کمپانی کوپرتینویی در امر نیکوکاری بسیار فعال است.

شرکت های مختلفی چون EA; کوکاکولا و برخی دیگر تاکنون با چنین برند محصولی به بازار عرضه داشتند; حال نوبت به اپل رسید تا با برند PRODUCT RED محصولی را عرضه کرده باشد.

مدل PRODUCT RED هدست Beats Solo 3‌ با قیمت 300 دلار و مدل PRODUCT RED اسپیکر بلوتوثی +Pill با قیمت 220 دلار در بازار به فروش خواهند رسید.

البته اپل قصد داشته آنها را در روز جهانی ایدز راهی بازار کند تا محصول موردنظر در یک روز مرتبط عرضه شده باشد.

در اخباری مرتبط شرکت کوپرتینویی طی رویداد 27 اکتبر به معرفی محصولات جدید خود چون سه مک بوک پرو پرداخت; این لپتاپ ها قرار است در هفته های آینده راهی بازار شوند.

مدل ابتدایی 1499 دلار; مدل میانی 1799 دلار و مدل نهایی 2399 دلاریست.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question