نمایشگر منحنی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمایشگر منحنی جدید AOC رونمایی شد

نمایشگر منحنی جدید AOC به نام ARGON AG352QCX:

شرکت AOC یک برند بزرگ در بخش تولید نمایشگر محسوب می شود; که هر از گاهی شاهد معرفی نمایشگر قابل توجه توسط این کمپانی مطرح هستیم.

به تازگی AOC از مانیتور منحنی و بزرگ خود به نام ARGON AG352QCX رونمایی به عمل آورده است; نمایشگری که سایز صفحه نمایش آن 36 اینچی بوده و از آخرین استانداردهای لازم برخوردار است.

یک پنل 21:9 از نوع MVA با رزولوشن 1080*2560 پیکسلی با این مانیتور همراه شده که می توان کیفیت تصویر قابل توجهی ارائه دهد.

از مشخصات فنی نمایشگر باید به مدت زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه ای; نرخ تجدید 200 هرتزی; شعاع 2000 میلی متری که با خمیدگی گسترده; تصاویر را با وضوح بیشتر و گسترده تر نمایش می دهد.

AOC از فناوری تطبیقی که موجب عدم کندی تصاویر و روانی صفحه نمایش می شود، برخوردار است. ARGON AG352QCX از محدوده رنگی 16.5 میلیون نوعی پشتیبانی کرده و شدت روشنایی آن به 350 کاندلا بر متر مربع می رسد.

همچنین زاویه دید صفحه نمایش نیز 178 درجه بوده که عریض و گسترده است; به لطف پایه انعطاف پذیر این نمایشگر می توان صفحه نمایش را در زاویه های مختلفی مطابق با فاصله کاربر قرار داد.

در بخش پورت AOC سعی کرده عمده خروجی ها را در آن جای دهد که از جمله باید به HDMI; Displayport; MHL و  USB 3.0 اشاره کرد. کاربر همچنین در باکس نمایشگر از پورت های HDMI; DisplayPort و کابل صدا بهره می برد.

AOC قصد داشته این مانیتور را ماه دسامبر راهی بازار اروپا کند; قیمت آن نیز 699 دلاری است. انتظار می رود ARGON AG352QCX در دیگر بازارها نیز به فروش رود و تنها شامل بازار اروپا نشود.

پیش از این شاهد عرضه سایر مانیتورهای AOC در دیگر بازارها بودیم و از این رو انتظار عرضه ARGON AG352QCX بسیار نیست.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question