نمایشگر خمیده لنوو با پشتیبانی از فری ساینس رونمایی شد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نمایشگر خمیده لنوو با پشتیبانی از فری ساینس رونمایی شد

نمایشگر خمیده لنوو

شرکت چینی لنوو در کارنامه خود نمایشگرهای متعددی تولید کرده; اما در زمینه لوازم جانبی گیمینگ و غیرگمینگ سیستم های کامپیوتری محصولاتی به چشم ندارد.

حال کمپانی بزرگ چینی دست به کار شده و از نمایشگر خمیده لنوو با پشتیبانی از فناوری فری ساینس ای ام دی رونمایی نمود. این مانیتور Y27F نام داشته و دارای سایز 27 اینچی و انحنای 1800R است.

این نمایشگر; هیچ قسمت تختی نداشته و تمامی بخش های آن خمیده هستند و رقیبی برای مانیتورهای خمیده سامسونگ; بنکیو و برخی دیگر خواهد بود.

گذشته از آن; طراحی همه جانبه و زیبایی داشته که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. Y27F از پنل VA با رزولوشن 1920*1080 پیکسلی برخوردار بوده و زمان پاسخ دهی آن 4 میلی ثانیه ایست. به گفته لنوو و ای ام دی این نمایشگر به لطف فناوری فری ساینس و همکاری دو کمپانی در توسعه آن نرخ تجدید نظر قابل توجه 144 هرتزی دارد.

جای تعجب داشته که  Y27F با مشخصات بالا و بهره بردن از آخرین فناوریها; وضوح 1080 پیکلسی دارد زیرا اکثر رقبای آن دارای وضوح 1440 پیکسلی هستند.

Y27F دارای پورت HDMI و DisplayPort بوده و همچین دو پورت USB نیز در آن به کار گرفته شد. گذشته از آن یک پایه هدست و جک هدفون نیز در این نمایشگر به چشم می خورد.

نمایشگر Y27F لنوو درحال حاضر با قیمت 400 دلار برای خرید دردسترس است که باتوجه به مشخصات آن قیمت مناسبی دارد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question