نمایشگر حرفه ای
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نمایشگر حرفه ای جدید ایسر رونمایی شد

شرکت تایوانی ایسر به تازگی نمایشگر حرفه ای BE270U را برای حرفه ای ها رونمایی کرده است; نمایشگری 27 اینچی با رزولوشن 1440*2560 پیکسلی IPS با زاویه دید 178 درجه; نرخ تجدید 75 هرتزی و پوشش کانونی 100 درصدی.

ایسر سعی کرده مشخصات فنی بزرگی روی این نمایشگر قرار دهد به شکلی می توان شاهد نسبت کنتراست1: 100.000.000 ; شدت روشنایی 350 کاندلا بر متر مربع، مدت زمان پاسخگویی 6 میلی ثانیه ای و برخی دیگر بود.

این مانیتور از دو اسپیکر بهره می برد که قدرت صوتی بالایی به مخاطب ارائه خواهد داد. یک پایه ارگونومی ErgoStand این اجازه را به کاربران BE270U ایسر می دهد تا بتوانند صفحه نمایش را در حالت های عمودی و افقی قرار دهند. حالتی که تنها مانیتورهای حرفه ای شامل آن می شوند و مدل معمولی فاقد آن هستند.

البته BE270U را نباید مناسب گیمینگ دانست; برای مثال نرخ تجدید 75 هرتزی بیشتر برای کاربری حرفه ای همچون طراحی و تدوین مناسب است و ایسر با هدف یک مانیتور گیمینگ BE270U را معرفی نکرده است.

اما کاربران در صورت تمایل می توانند آن را خریداری کنند. در زمینه پورت از DP;Mini-DP; MHLx2 و USB 3.0 بهره گرفته شده است.

ایسر خود نمایشگر BE270U را برای طراحان وب، تدوین گران ویدئویی; عکاسی و برخی دیگر دانسته و با قیمت 499 دلار برای خرید دردسترس است.

کمپانی ایسر در اخباری مرتبط لپتاپ میان رده ای از سری اسپایر را معرفی کرده که از مشخصات مناسبی برخوردار بود. همچنین در جریان IFA 2016 این شرکت تایوانی از نخستین لپتاپ گیمینگ قدرتمند و منحنی رونمایی کرده که اوایل 2017 با قیمتی بیش از 7000 دلار روانه بازار می شود.

احتمالا شرکت در آینده از محصولات جدید و قابل توجه دیگری رونمایی به عمل می آورد و بیش از پیش موجب حیرت طرفداران خواهد شد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question