کامپیوتر رومیزی HP ELITEDESK 800G1
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نقد و بررسی کامپیوتر رومیزی HP ELITEDESK 800G1

شرکت HP یک کمپانی معتبر در تولید رایانه است که انواع مختلفی از کامپیوترها را تولید می کند; یکی از محصولات این شرکت کامپیوتر رومیزی HP ELITEDESK 800G1 است که جزء رده ی کامپیوترهای معمولی محسوب می شود و برای انجام کارهای روزمره و نسبتا ساده استفاده می شود. اگر یک کاربر حرفه ای هستید این کامپیوتر یک انتخاب مناسب برای شما نمی باشد; اما اگر می خواهید کارهای روزمره مانند چک کردن ایمیل; وب گردی; اجرای نرم افزارهای معمولی; ایجاد و ویرایش فایل هایی با محتوای فرمت های مختلف و … را انجام دهید; می توانید با این PC نیازهای خود را به خوبی رفع کنید.

HP ELITEDESK 800G1

پردازنده ی مرکزی این کامپیوتر; یکی از پردازنده های دو هسته ای شرکت اینتل با عنوان CORE I7 4760 است که از خاصیت MULTI TASKING بهره مند است; این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا چندین برنامه را به طور هم زمان به روی سیستم خود اجرا و استفاده کنند. برای سرعت اجرای برنامه ها از یک حافظه ی RAM چهار گیگابایتی در این کامپیوتر استفاده شده است. علاوه بر آن چهار اسلات حافظه در این محصول تعبیه شده تا در هنگام لزوم کاربران بتوانند حافظه ی سیستم خود را تا حداکثر32 گیگابایت ارتقاء دهند.

هارد دیسک به کار برده شده در HP ELITEDESK 800G1-745; دارای 500 گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی دائمی اطلاعات کاربران می باشد; این مقدار هم قابل ارتقاء است و می توان در صورت لزوم برای ذخیره سازی بیشتراین مقدار حافظه را افزایش داد.

پردازنده ی گرافیکی که برای خروجی تصویر استفاده می شود; پردازنده ی گرافیکی مجتمع شده در CPU اینتل است و GPU مجزایی در آن تعبیه نشده است; اما می توان کارت های گرافیکی حرفه ای را به طور مجزا تهیه کرد و استفاده های حرفه ای گرافیکی را امکان پذیر کرد.

پورت های تعبیه شده برای  کامپیوتر رومیزی HP ELITEDESK 800G1 به گونه ای طراحی شده تا نیازهای ارتباطی کاربران را در حد معمول برطرف سازد; از این پورت ها می توان به وجود دو پورت VGA و DISPLAY PORT ;دو پورت USB2.0  و USB3.0 در پنل جلو و پشت کیس کامپیوتر; درایو نوری که قابلیت خواندن و نوشتن DVD را به روی این محصول فراهم می کند; کارت خوان و…اشاره کرد.

در هنگام خرید این محصول;  شرکت HP یک عدد ماوس و یک عدد کیبورد با برند خود کمپانی را در بسته بندی محصول به کاربران تقدیم می کند تا برای استفاده فوری از این سیستم مشکلی نداشته باشند. کافیست یک نسخه ویندوز مورد نظر خود را به روی این محصول نصب کنید تا نیاز های رایانه ای خود را توسط آن برطرف سازید.

مشخصات فنی HP ELITEDESK 800G1-745

ابعاد:387 * 338 * 102   میلی متر

وزن:  7.57 کیلوگرم

پردازنده ی مرکزی:-64bit   core i7 4790|2core

RAM: 4  گیگا بایت

پردازشگر گرافیکی: HD GRAPHICS 4600

حافظه ی داخلی: 500 گیگا بایت

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question