لپتاپ اسپکتر ایکس 360 HP
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نسل دوم لپتاپ اسپکتر ایکس 360 HP

لپتاپ های اسپکتر ایکس; یکی ازنسل لپتاپ های قابل تبدیل است که توسط کمپانی HP طراحی و تولیدشد; نسل اول لپتاپ اسپکتر ایکس 360 HP به دلیل زیبایی ظاهری و سخت افزار قدرتمندی که داشت; به یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت مبدل شد.

شرکت HP با مشاهده ی طرفداران زیاد این محصول تصمیم گرفت تا نسل جدید از آن را تولید کند که ارتقاء یافته ی نسل قبل می باشد و علاوه بر داشتن خصوصیات سخت افزاری نسل قبلی خود مزیت هایی به این محصول اضافه شد.

از جمله ی تغیرات نسل دوم لپتاپ اسپکتر ایکس 360; میتوان به 13 درصد قطر کمتر و11 درصد وزن سبک تر و 25 درصد بهبود وزن باطری نسبت به نسل قبلی آن اشاره کرد. این لپتاپ با یک بار شارژگیری کامل می تواند تا 15 ساعت کاربرد داشته باشد و مورد استفاده ی کاربران قرار گیرد; این میزان قدرت شارژدهی به دلیل بهره مندی از پردازنده ی جدید و باتری 57.8 واتی این محصول است.

مشخصات

پردازنده ی مرکزی نسل دوم لپتاپ اسپکتر ایکس 360; از پردازنده های نسل هفتم کمپانی اینتل انتخاب شده است; اما نکته ی مهمی که در طراحی نسل جدید این لپتاپ وجود دارد و بیشتر به دید کاربران می رسد; استفاده از نمایشگر بدون حاشیه برای این لپتاپ هست که هم ظاهر آن را زیباتر می کند و هم امکان حمل و نقل محصول را بالا می برد.

لولاهای جدیدی که در این نسل از لپتاپ توسط شرکت HP استفاده شده است; سبب شده تا نسل دوم لپتاپ اسپکتر ایکس 360 نسبت به نسل اول این محصول 2 میلی متر باریک تر و سبک تر شود. قطر کنونی این لپتاپ 18.8 میلی متر است و وزنی معادل تنها1.3 کیلوگرم را دارا است.همچنین این لپتاپ از قدرت صوتی بالایی برخورد دار است و این قابلیت به علت استفاده از چهار اسپیکر به روی لپتاپ اسپکتر ایکس 360 HP است تا به کمک فناوری BANG & OLUFSEN و HP AUDIO BOOST  تجربه ی صوتی بی نظیری را به کاربران ارائه دهد.

دو عدد از این اسپیکر ها; در قسمت جلو و دوتای دیگر در قسمت پایینی لپتاپ قرار گرفته که صدا را به طور یکنواخت به اطراف پراکنده می کند. یک کالکشن از پورت های اتصال برای این محصول در نظر گرفته شده تا نیازهای ارتباطی کاربران را برطرف سازد.این کالکشن شامل دو پورت USB-C همراه تاندربولت 3 و یک پورت USB 3.0  می باشد. اما یکی از نکته های منفی این محصول استفاده از صفحه نمایش با کیفیت FULL HDبه جای استفاده از پنل WQHD یا QHD می باشد.

نکته ی دیگری که در طراحی جدید این لپتاپ وجود دارد; استفاده از 2 فن به طور هم زمان است; که باعث خنک تر شدن سیستم در هنگام اجرای برنامه های سنگین می شود.

کمپانی HP امکان انتخاب 1TB PCLE SSD برای کاربران به روی این لپتاپ فراهم کرده; که موجب عملکرد سریع تر و فضای ذخیره سازی بیشتر آن می شود.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question