نسل جدید لپتاپ Gram ال جی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نسل جدید لپتاپ Gram ال جی در راه است

شرکت ال جی در رویداد CES 2016 بود که نخستین لپتاپ خود را با نام Gram ال جی معرفی کرد; علت تعیین چنین نامی وزن بسیار پایین 980 گرمی و ضخامت باریک آن بود.

گرم از طراحی جذابی برخوردار بوده و با مشخصات بزرگی همراه است. حتی می توان آن را سبک ترین و باریکترین لپتاپ جهان دانست، اگرچه اخیرا دو شرکت اچ پی و ایسر با معرفی نوت بوک بسیار باریک این عنوان را از محصول ال جی گرفتند.

حال به نظر می رسد شرکت کره ای قصد داشته نسل جدید Gram را در CES 2017 معرفی سازد; لپتاپی که انتظار می رود با مشخصات بالاتر و طراحی ظریف تری برخوردار باشد.

گفته می شود در نسل جدید ال جی سه مدل 13.3، 14 و 15.6 اینچی معرفی می کند که همگی به پد لمسی با سنسور اثر انگشت، پورت تاندربولت و یک باتری بزرگتر مجهز است.

مدل رده پایه به باتری 37 وات ساعتی مجهز بوده و دو مدل دیگر به ترتیب باتری 52 وات ساعتی و 60 وات ساعتی دارند; این نشان می دهد هر یک از مدل ها باتوجه به ظرفیت و مشخصات خود شامل باتری شدند.

در زمینه مشخصات انتظار می رود همگی به پردازنده Core i5 یا Core i7 نسل هفتمی کبی لیک اینتل; حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی و صفحه نمایش 1080 پیکسلی IPS مجهز باشند.

اطلاعات بیشتری از این لپتاپ دردسترس نیست و احتمالا در جریان CES 2017 شرکت ال جی آنها را معرفی خواهد کرد. همچنین در کنار معرفی شرکت کنندگان نمایشگاه می توانند از نزدیک لپتاپ را مشاهده کنند. البته در CES 2017 تنها ال جی محصولات جدیدی معرفی نمی کند و کمپانی های فناوری متعددی در تلاش هستند تا جدیدترین ها را در این نمایشگاه لاس وگاس به نمایش بگذارند.

به هر حال جهت کسب جزئیات کافی باید منتظر ماند.

منبع: www.nextpowerup.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question