pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نخستین کروم بوک هیبریدی در راه است

نخستین کروم بوک هیبریدی:

کروم بوک ها عمدتا لپتاپی رده پایین بوده که بیشتر مورد استفاده دانش آموزان و دانشجویان قرار می گیرند و حتی می توان از آنها برای کاربری روزانه ای چون مرور اینترنت; تماشای ویدئو یا پخش موسیقی مورد استفاده قرار داد.

خوشبختانه در ماه های گذشته براساس گزارش موسسات تحقیقاتی و آماری; فروش کروم بوک با رشدی همراه بود و شرکت های تولیدکننده نیز تمایل پیدا کردند تا به توسعه مدل رده بالاتر از مدل های فعلی بپردازند.

طبق شایعات اخیرا; سامسونگ; ایسوس; دل و چندی دیگر کار ساخت کروم بوک قدرتمند را آغاز کرده و بزودی محصولات خود را معرفی خواهند کرد.

حتی لنوو نیز گفته می شود روی کروم بوک قدرتمندی مشغول به کارست و در اوایل سال جاری از آن رونمایی می کند. اخیرا شرکت ایسر نخستین کروم بوک هیبریدی را معرفی کرد; به دنبال آن ایسوس و لنوو نیز برنامه تولید کروم بوک هیبریدی را در سر می پرورانند.

براساس گزارش های جدید; ایسوس روی کروم بوک هیبریدی موسوم به C302CA کار می کند که شامل مشخصاتی چون صفحه نمایش 12.3 اینچی 1080 پیکسلی; پردازنده Core m3-6730 اینتل; حافظه رم 8 گیگابایتی; حافظه داخلی 32 گیگابایتی eMMC می‌شود.

به نظر می رسد C302CA کمی از محصول لنوو قدرتمندتر باشد; لنوو می خواهد مشابه لپتاپ یوگابوک محصولی کروم بوکی توسعه دهد که انعطاف پذیری بسیاری داشته و لپتاپی هیبریدی به شمار می رود.

همچنین مشخصات کروم بوک لنوو متفاوت از C302CA ایسوس است; اما نباید اختلاف فراوانی با کروم بوک ایسوس داشته باشد. به هر حال جزئیات کم و شایعات فراوان است و نمی توان به آنها اکتفا کرد تا زمانی شرکت ها خود اعلام رسمی نداشته باشند.

انتظار می رود در پایان سال جاری یا به احتمال بسیار اوایل 2017; کمپانی مورد بحث از کروم بوک های جدید و قدرتمند رونمایی به عمل آورد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question