مینی کامپیوتر LIVA
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مینی کامپیوتر LIVA Z Plus معرفی شد

شرکت ECS به تازگی از مینی کامپیوتر LIVA Z Plus رونمایی کرده; مینی کامپیوتری که از ویژگی های جدیدی برخوردار است و با بروزرسانی هایی رو به رو شده است.

در طراحی LIVA Z Plus مشابه نسخه ای با پردازنده براسول اینتل بوده; بنابراین یک مینی کامپیوتر بهبودیافته نسبت به قبل است. اما در سخت افزار تغییراتی شامل حال آن شده  و به نوعی بهبود پیدا نمود.

نخست این که LIVA Z Plus دارای پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل بوده; بنابراین در عملکرد بسیار قدرتمندتر از نسخه قبلی خواهد بود.

مدل پلاس تنها یک ماه پس از معرفی نسخه LIVA Z معرفی شده که از پردازنده آپولولیک اینتل بهره می برد. بنابراین بین نسخه جدید با دیگر نسخه ها در زمینه عملکرد اختلاف بسیاری وجود دارد. هر دو مدل از طراحی بدون فن بهره می برند و به پشتیبانی VESA می پردازند.

بنابراین می توان از طریق این مینی کامپیوتر آن را به صفحه نمایش متصل کرد و به تماشا محتوا یا برنامه ای پرداخت. مینی کامپیوترها به دلیل سهولت در حمل و نقل، بسیار کاربردی هستند و اگر از مشخصات بالایی بهره ببرند، قطعا کارآمد خواهند بود و ارزش خرید بالایی خواهند داشت.

در دیگر ویژگی های LIVA Z Plus باید به دو اسلات SO-DIMM، یک حافظه اس اس دی M.2 2242، دو پورت گیگابیت اترنت; پورت HDMI ; پورت mini DisplayPort; سه پورت USB 3.0 ; یک پورت USB 3.0 نوع C;  وای فای 802.11ac و بلوتوث 4.0 اشاره داشت.

با چنین مشخصاتی مینی کامپیوتر LIVA Z Plus شرکت ECS می تواند برای انجام کاربری روزانه مفید واقع شده و قابل توجه باشد. متاسفانه شرکت سازنده قیمت و تاریخ عرضه LIVA Z Plus را مشخص نکرد و برای کسب جزئیات کافی می توانید به وب سایت ECS مراجعه کنید.

منبع: www.nextpowerup.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question