مینی کامپیوتر Gole2
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مینی کامپیوتر Gole2 محصولی متفاوت از سازندگان Gole1

مینی کامپیوتر Gole2

در تابستان امسال مینی کامپیوتر Gole1 با طراحی متفاوت که شامل صفحه نمایش و ضخامتی نسبتا بسیار می شد; معرفی گشت. این مینی کامپیوتر از باتری کوچکی برخوردار بود و باتوجه به وجود صفحه نمایشی; بیشتر می توانست آن را تبلت ضخیم محسوب کرد تا یک مینی کامپیوتر.

به تازگی سازندگان این مینی کامپیوتر از دیگر محصول جدید خود که یک مینی کامپیوتر دیگر می باشد و طراحی متفاوتی با Gole1 دارد; رونمایی کردند.

این دستگاه Gole2 نام داشته و شامل دوربین جلو و بدنه آلومینیومی می شود. متاسفانه فاقد صفحه نمایش است و باید آن مشابه دیگر مینی کامپیوترها دانست.

از مشخصات Gole1 باید به باتری 2600 میلی آمپری; پردازنده Atom x5-Z8350 Cherry Trail اینتل و حافظه رم 4 گیگابایتی برای مدل ویندوز; پردازنده Allwinner A64 و حافظه رم 2 گیگابایتی برای مدل اندرویدی اشاره داشت.

هر دو مدل شامل حافظه داخلی eMMC با ظرفیت 32 گیگابایتی شده و از پورت HDMI 1.4; پورت USB 2.0; وای فای 802.11ac; بلوتوث 4.0; اترنت 10/100 و برخی دیگر بهره می برد.

مدل ویندوز مینی کامپیوتر Gole2 شامل پورت USB 3.0; میکروفون; اسپیکر و دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه 90 درجه می شود. مدل اندروید در حقیقت مبتنی بر سیستم عامل Phoenix بوده که یک نسخه سفارشی برای مدل دسکتاپ سیستم عامل اندروید گوگل به شمار می رود.

شرکت Gole در کیک استارتر کمپینی به راه انداخته و این محصول قرار است با قیمت 64 دلاری برای مدل اندروید و 114 دلاری برای مدل ویندوزی عرضه شود; البته بعدها قیمت مدل اندرویدی به 99 دلار و مدل ویندوزی به 144 دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

انتظار می رود Gole موفق به جمع آوری بودجه ساخت Gole2 شده و تا پایان سال جاری تولید انبوه این مینی کامپیوتر آغاز شود.

البته برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تاریخ عرضه باید به صفحه کیک استارتر دستگاه مورد اشاره مراجعه کرد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question