مینی کامپیوتر Fancy دستگاهی با چند سیستم عامل
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مینی کامپیوتر Fancy دستگاهی با چند سیستم عامل

اگر شما به دنبال یک مینی کامپیوتر هستید که دارای چند سیستم عامل از جمله کروم، اوبونتو و اندروید باشد، قطعا باید شیفته مینی کامپیوتر Fancy ساخته Dylan Callahan شوید.

این مینی کامپیوتر در حقیقت یک رایانه شخصی صنعتی به شمار می رود که با قیمت 225 دلاری عرضه می شود. Fancy به پردازنده چهار هسته ای  x86 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی 4K AMD Radeon و حافظه رم 4 گیگابایتی DDR3 مجهزست.

Callahan درباره مینی کامپیوتر Fancy می گوید:

” با کامپیوتر رومیزی قدرتمند از محاسبات سریع، لذت ببرید. مینی کامپیوتری با سه سیستم عامل مختلف که در کنار پردازنده، گرافیک و دیگر مشخصات قدرتمند مناسب قرار می گیرد. افراد قادرند با این کامپیوتر کوچک سه سیستم عامل کروم، اوبونتو و اندروید را روی آن  اجرا کنند. تمامی این ویژگی ها در کامپیوتر کوچک Fancy انجام می گیرد.”

در ادامه می توانید مشخصات کلیدی Fancy را مشاهده کنید:

” پردازنده چهار هسته ای x86 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی; پردازشگر گرافیکی 4K AMD Radeon; حافظه رم 4 گیگابایتیDDR3; دو پورت USB 3.0; پورت های HDMI; DVI-D و VGA; سیستم عامل های اوبونتو; اندروید و کروم; شبکه بی سیم AC;  بلوتوث 4.0; کابل پاور و ابعاد 8.70 اینچی* 3.10 اینچی*8.40 اینچی.”

باتوجه به چنین مشخصاتی مینی کامپیوتر Fancy را می توان برای کاربریهای روزانه مورد استفاده قرار داد. همانطور که گفته شد، Fancy را باید جز مینی کامپیوترهای کسب و کار دانست تا خانگی زیرا Callahan آن را برای چنین هدفی طراحی و توسعه داده است.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question