میت 9 هوآوی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میت 9 هوآوی در دو نسخه معرفی می شود

انتظار می رود شرکت چینی هوآوی; در هفته های آینده یک پرچمدار جدید دیگر معرفی کند و به کار سال 2016 خود پایان دهد. تاکنون شاهد انتشار شایعات فراوانی پیرامون میت 9 هوآوی بودیم که هیچ یک تایید شده نبودند.

حال گزارش جدیدی می گوید هوآوی میت 9; در دو مدل تخت و منحنی روانه بازار می شود. عملی که پیش از این سامسونگ در پرچمداران خود انجام می داد.

البته در کنار گزارش; تصویر رندر شده ای از مدل ها نیز منتشر شده و مدل منحنی شباهت فراوانی به گلکسی نوت 7 سامسونگ دارد. رندر توسط evleaks توییتر از آشکارسازان صنعت منتشر شد که سابقه درخشانی با این گونه اخبار دارد.

او بیان کرد که میت 9 در دو نسخه وارد بازار ایالات متحده خواهد شد; البته دو مدل تنها در ایالات متحده عرضه نمی شوند و شامل دیگر بازارها نیز خواهند شد.

وی می افزاید که مدل تخت به صفحه نمایش FHD مجهز شده; اما مدل منحنی از وضوح صفحه نمایش Quad HD بهره می برد; evleaks پیش بینی کرده هوآوی; مدل منحنی را تنها در چین کشور خود عرضه می کند و مایل نیست در دیگر بازارها به فروش برساند.

این گوشی هوشمند همچنین با هدست Daydream گوگل نیز سازگاری کاملی خواهد داشت.

از مشخصات فبلت میت 9 هوآوی می توان به پردازنده کایرین 960; حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد. این فبلت; ممکن است به دوربین دوگانه لایکا 20 مگاپیکسلی با دیافراگم لنز عریض f/2.0 مجهز باشد.

شایعات اخیرا نشان دادند که باید منتظر اسکنر عنبیه چشم و دیگر ویژگی های جدید در میت 9 باشیم. هوآوی قصد داشته میت 9 را طی رویدادی در 3 نوامبر معرفی ساخته و به شایعات پایان دهد.

انتظار می رود اکثر اطلاعات آشکار شده به حقیقت بدل شوند و تنها بخش اندکی در شایعات باقی بمانند.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question