مک مینی یک کیس کوچک با کارایی و قدرت بالا

مک مینی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مک مینی یک کیس کوچک با کارایی و قدرت بالا

 مک مینی در واقع یک کیس با ابعاد بسیار کوچک; اما کارایی و قدرت بالا است که اگر آن را به وسایل جانبی و مانیتور متصل کنیم یک سیستم رومیزی با قدرت فوق العاده در اختیارمان قرار می گیرد. طراحی سخت افزاری این مک از سوی شرکت سازنده ی آن APPLE بسیاز پرقدرت می باشد.

پردازنده ی مرکزی این مک برند یک پردازنده ی اینتل دو هسته ای CORE I5  با فرکانس 1.4  گیگا هرتز است که قدرت پردازش بالایی دارد. برای میزبانی اطلاعات کاربران، شرکت APPLE در این مک از یک هارد دیسک با ظرفیت 500 گیگا بایت که با سرعت چرخشی معادل 5400 دور در دقیقه اطلاعات را پردازش می کند استفاده کرده است.

استفاده از یک RAM 4 گیگابایتی از نوع DDR3 نیز باعث بالا رفتن سرعت این مک شده است. اما یکی از نقاط ضعف این مک ضعیف بودن کارت گرافیی تعبیه شده درآن است که سبب می شود قابلیت اجرای بازی های گرافیکی و برنامه های سنگین را نداشته باشد. این کارت گرافیکی محصول شرکت اینتل بوده و مدلINTEL HD GRAPHICS 5000  است که اگرچه قدرت بالایی ندارد ولی عملکرد بهتری نسبت به کارت گرافیکی نسل قبلی مک مینی دارد که می تواند ویدیوهای HD و بازی های کامپیوتری رده ی متوسط گرافیکی را اجرا کند.

مک مینی دارای سیستم عامل  MAC OS X YOSEMITE می باشد; که امکاناتی فوق العاده دارد و در کنار طراحی سخت افزاری پر قدرت; این محصول را به یک رقیب برای کامپیوتر های هم رده و حتی بزرگ تر از خودش تبدیل کرده است. طراحی ظاهری محصول به گونه ای است که دکمه ی خاموش و روشن کردن سیستم، شیار اتصال کابل برق; یک پورت شبکه گیگابیتی; یک درگاه HDMI; یک پورت تاندربولت; چهار درگاه USB3.0 ; یک شیار کارت حافظه که قابلیت پشتیبانی ازانواع  کارت حافظه SD;SDHC;SDXC  و همپنین ورودی میکروون و خروجی هدفون درقسمت پشت دستگاه قرار گرفته است.

مشخصات محصول:

ابعاد: 196*196*36 میلی متر

وزن:1.19 کیلوگرم

درایو نوری: ندارد

شبکه بی سیم:802.11b/g/n/ac

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question