مک بوک پرو 2016 از پنل لمسی OLED برخوردار نیست
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مک بوک پرو 2016 از پنل لمسی OLED برخوردار نیست

شرکت اپل برای سال ;2016 محصولات متعددی در نظر گرفته که از جمله آن می توان به ساعت هوشمند اپل واچ 2; آیفون های 7 و در نهایت لپتاپ مک بوک پرو 2016 اشاره کرد.

در حالی که گفته می شود مک بوک پرو 2016 از پنل لمسی OLED که نمایشگر اطلاعاتی جزئی چون درصد باتری و برخی دیگر از این دست است; گزارش جدید به نقض وجود چنین پنلی می پردازد.

ما تاکنون اطلاعات بسیاری پیرامون تلفن های هوشمند آیفون 7 و ساعت هوشمند اپل واچ 2 بدست آوردیم; اما جزئیات درباره مک بوک پرو کم است.

در ماه می Ming-Chi Kuo یکی از تحلیلگران پیش بینی کرده که مک بوک پرو جدید به جای کلیدهای تابع فیزیکی به پنل لمسی OLED و ID تاچ مجهزست.

حال به گزارش وب سایت The Next Web; اپل نمی خواهد در مک بوک پرو بعدی از پنل لمسی OLED و ID تاچ بهره گیرد. اگرچه مدتی قبل منابع متعدد به وجود چنین ویژگی هایی در مک بوک پرو 2016 اشاره داشتند; دیگر شایعه یا گزارشی درباره وجود آنها منتشر نمی شود و به نظر می رسد اپل قصد افزودن چنین ویژگی هایی به لپتاپ جدید خود ندارد.

براساس گزارشات اخیر; شرکت اپل در مک بوک پرو 2016 از پردازنده نسل هفتمی Kaby Lake استفاده خواهد کرد; که سخت افزاری بروز و قدرتمندی را به کار می گیرد.

با این حال اطلاعات رسمی بسیاری وجود نداشته و اکثر غیررسمی هستند; با این حساب برای کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار نشست.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question