مک بوک پرو جدید این ماه رونمایی خواهد شد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مک بوک پرو جدید این ماه رونمایی خواهد شد

در ماه های گذشته شایعات بسیاری پیرامون مک بوک پرو جدید اپل به بیرون درز کرده که شایعه جدید نیز به آن پیوسته است. گزارش جدید می گوید اپل این ماه مک بوک پرو جدید را رونمایی کرده و در ماه آگوست نیز آن را عرضه می دارد.

اپل در اواسط این ماه رویداد WWDC 2016 را برگزاری خواهد کرد; احتمالا مک بوک پرو جدید نیز طی این برنامه رونمایی می شود. اگرچه WWDC مکانی برای معرفی محصولات نرم افزاری جدید اپل است اما معرفی مک بوک پرو جدید دور از انتظار نبوده و ممکن است به وقوع بپیوندد.

به گزارش Macotakara به نقل از یک منبع چینی; کمپانی ردموندی در ماه ژوئن مک بوک پرو 2016 را رونمایی و ماه آگوست آن را عرضه می کند.

گزارش جدید همچنین می افزاید یک مک بوک ایر جدید نیز در ماه جاری معرفی خواهد شد.

گزارش می گوید اپل می خواهد تولید نمونه 11 اینچی مک بوک ایر را قطع کرده و به سراغ نسخه 13.3 اینچی و 15 اینچی برود. لازم به ذکر است که تاکنون هیچ مک بوک ایری با سایز 15 اینچی عرضه نشد، بنابراین این نخستین باریست که شاهد نسخه 15 اینچی خواهیم بود. البته تمامی این اطلاعات شایعه ای بیش نیست و نباید به آن اکتفا کرد.

انتظار می رود مک بوک جدید دارای طراحی جدید; لولای جدید; پورت USB-C; پورت تاندربولت 3; یک نوار لمسی OLED و سنسور اثر انگشت تاچ آیدی باشد.

اپل در 13 ژوئن کنفرانس WWDC 2016 خود را برگزار کرده و جدیدترین محصولات نرم افزاری و احتمالا سخت افزاری را معرفی می کند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question