معرفی لپتاپ لنوو Ideapad 310 – زیگورات تکنولوژی

Ideapad 310
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
3/5 - (4 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی لپتاپ لنوو مدل Ideapad 310

Ideapad 310 یک لپتاپ 15 اینچی میان رده است که در واقع برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به دنبال هیچ گونه نوآوری و یا یک ویژگی خاصی نیستند و تنها قادر به رفع نیازهای متداول و روزانه ی کاربران می باشد. بدنه ی این محصول از پلاستیک ساخته شده که دارای مقاومت نسبتآ خوبی در برابر فشار می باشد و قطر این لپتاپ حدودا 23 میلی متر است و با توجه به بدنه ی پلاستیکی وزنی معادل 2200 گرم دارد.

نمایشگر این لپتاپ یک پنلTN  با کیفیت HD و سایز 15.6 اینچ می باشد. کیبورد استفاده شده برای این محصول یک کیبورد جزیره ای Accu Type می باشد که برای عمل تایپ بسیار مناسب است. این مدل لپتاپ دارای پردازنده ی core i5-7200U برند اینتل است که فرکانسی معادل 2.5 گیگاهرتز دارد و این مقدار در زمان بوست تا 3.1 گیگاهرتز نیز افزایش می یابد. برای امور گرافیکی این کامپیوتر از پردازنده ی گرافیکی GeForce920M همراه با 2 گیگابایت حافظه ی اختصاصی استفاده می کند که البته نمی توان انتظار داشت که این پردازنده بتواند کارهای گرافیکی بالارده ای را انجام دهد.

مشخصات کلی محصول:

سایز نمایشگر:15.6 اینچ

وزن:2200 گرم

پردازنده ی مرکزی: core i5-7200Uاینتل

فرکانس پردازنده:2.5-3.1 گیگاهرتز

پردازنده ی گرافیکی: GeForce920M

حافظه:8 گیگابایت از نوع DDR4

دیسک سخت:1 ترابایت

حافظه ی استفاده شده برای این محصول از نوع DDR4 و با ظرفیت 8 گیگابایت است که ک مقدار مطلوبی برای کامپیوترهای امروزی نیست. اما برای مدیریت و ذخیره سازی اطلاعات کاربران Ideapad 310 به یک هارد درایو 1 ترابایتی مجهز شده است. باتری استفاده شده برای این لپتاپ به گونه ای است که با هربار شارژگیری کامل و باروشن بودن وای فای و حداکثر روشنایی نمایشگر، حدود 5 ساعت و نیم قابل استفاده خواهد بود.

اسپیکرهای نصب شده به روی این محصول می توانند صدای استریوی را همراه با فناوری دالبی، که با نصب نرم افزار مخصوص آن به روی لپتاپ فعال می شود، پخش کنند. کالکشن ارتباطی این لپتاپ به خوبی نیازهای ارتباطی خارجی کاربران آن را برطرف می سازد. با بهره گیری از یک پورت VGA و یک پورت HDMI تصاویر را به خوبی به دستگاه های خروجی منتقل می کند، وبرای اتصالات شبکه یک پورت LAN در این محصول قرار داده شده است. از دیگر پورت های این محصول می توان به دو پورت USB2.0،یک پورت USB3.0 و یک دی وی دی درایو اشاره کرد.

 

منبع : /www.notebookcheck.net

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

3/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question