مدیرعامل گوگل به دنبال خودروی پرنده
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل گوگل به دنبال خودروی پرنده

خودروی پرنده گوگل

شرکت گوگل اگرچه دست به کارهای فوق العاده می زند و از جمله آن را می توان اتومبیل های خودران دانست; اما یکی از بنیان گذاران این کمپانی تفکری بیش از یک اتومبیل خودران دارد.

لری پیج مدیرعامل کمپانی مایل است که اتومبیل پرنده ای را ایجاد کند.

گزارش جدید می گوید لری پیج برای ساخت چنین خودرویی در کالیفرنیا سرمایه گذاری انجام داده و می خواهد آن را توسعه دهد; شاید پیج ساخت اتومبیل پرنده را تایید یا تکذیب نکرده اما گزارشات نشان از صحت داشتن پروژه دارند.

به گزارش بلومبرگ; لری پیج در شرکت هایی چون Kitty Hawk وZee.Aero سرمایه گذاری کرده; استارتاپ هایی که بر روی پروژه هایی این چنینی فعالیت دارند.

منابع متعدد ادعا می کنند، Zee.Aero در Hollister جنوب کالیفرنیا اتومبیل برنده خود را تحت تست هایی قرار داده است. البته اتومبیل های دو کمپانی مذکور اصلا به یک اتومبیل شبیه نیستند و یکی از آنها تنها قادر یک نفر و دیگری قادرست چندین نفر را حمل کند. بنابراین طرح اتومبیل پرنده Zee.Aero و Kitty Hawk متفاوت است و برخلاف آن چیزیست که می توان تصور کرد.

این احتمال وجود داشته که پیج در هر دو شرکت به عنوان حامی محسوب شود; اگرچه بلومبرگ می گوید پیج جهت کسب اطلاعاتی درباره اتومبیل پرنده و توسعه آن به طور جداگانه همکاری را خواهد داشت.

در هر صورت باید منتظر ماند تا مشخص شود پیج چه برنامه ایی برای این اتومبیل در سر دارد.

مدیرعامل گوگل به دنبال خودروی پرنده

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question