سرفیس بوک
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدل جدید سرفیس بوک در راه هشت کشور دیگر

شرکت مایکروسافت نخستین بار سرفیس بوک را طی رویداد ماه اکتبر سال 2015 معرفی کرد; لپتاپی که از طراحی ساده و مدرن بهره می برد و مشخصات رده بالایی را شامل می شد.

در این بین اگرچه برای سال 2016 مدل جدیدی تدارک دیده نشد اما طی رویداد 26 اکتبر; کمپانی ردموندی علاوه بر معرفی چندین محصول چون سرفیس استودیو; سرفیس دایال; هدست ویندوز 10 و برخی دیگر; نسخه ارتقا یافته سرفیس بوک را با نام Surface Book with Performance Base معرفی کرده است.

مدلی که در ظاهر هیچ تفاوتی با مدل پیشین نداشته اما با مشخصات بزرگی همراه شد; به تازگی مایکروسافت اعلام داشت که در اوایل سال آینده لپتاپ سرفیس بوک وارد هشت کشور دیگر چون اتریش، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، سوئیس و بریتانیا خواهد شد.

این شرکت به تازگی هدست واقعیت ترکیبی هولولنز را در نگلستان، ایرلند، فرانسه، آلمان، استرالیا، و نیوزیلند عرضه داشت و حال نوبت به دیگر محصولات رسید تا وارد کشورهای اروپایی و آسیایی شود.

براساس اخبار گذشته مایکروسافت در اوایل 2017 هولولنز را وارد بازار چین خواهد کرد. مایکروسافت مدتیست که روی محصولات سخت افزاری خود حساسیت بسیاری قائل می شود و آنها را در کنار طراحی قابل توجه; با مشخصات رده بالا همراه می سازد.

باتوجه به آخرین گزارش ها; نسل جدید تبلت هیبریدی سرفیس پرو با نام سرفیس پرو 5 طی رویداد بهار 2017 مایکروسافت رونمایی می شود و حتی در پاییز 2017 باید شاهد معرفی تلفن هوشمند سرفیس فون مایکروسافت باشیم.

این طور که پیداست کمپانی ردموندی برنامه های بزرگی داشته که قصد دارد طی سال های آینده به آن دست پیدا کند. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات دیگر مایکروسافت تنها باید منتظر ماند زیرا علاوه بر اطلاعات رسمی; انتظار می رود گزارش ها نیز اشاره ای به این محصولات مدرن مایکروسافت خواهند داشت.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question