محافظ شیشه صفحه نمایش گوریلا گلس 5 معرفی شد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

محافظ شیشه صفحه نمایش گوریلا گلس 5 معرفی شد

گوریلا گلس 5:

شرکت کورینگ; سازنده اکثر محافظ های شیشه ای صفحه نمایش تلفن های هوشمند محسوب می شود که نام محافظ های آن گوریلا گلس نام دارد. این نوع محافظ های شیشه ای; از دوام بالایی برخوردار بوده و تلفن هوشمند را از هر آسیبی به دور نگه خواهند داشت.

حال به تازگی کمپانی کورینگ; مدل جدید این محافظ را به نام گوریلا گلس 5 معرفی کرد. محافظی که نسبت به قبل بادوام تر و سخت تر شده و انعطاف پذیری بالایی پیدا کرده است.

سقوط گوشی هوشمند

چنین ویژگی هایی موجب می شود تا تلفن های هوشمند مجهز به این نوع محافظ شیشه ای از ارتفاع بسیار در برابر هر آسیبی ایمن باشند.

به گفته کورینگ; گوریلا گلس 5 با فناوری جدیدی توسعه پیدا کرده تا دوام بالاتری پیدا کند.

این شرکت افزود; بیش از 85 درصد دارندگان گوشی هوشمند در سال حداقل برای یک بار تلفن هوشمند از دستان آنها خواهد افتاد; همچنین 55 درصد نیز هر سال سه بار گوشی هوشمند را روی زمین می اندازند.

گفته شده بیش از 60 درصد ارتفاع سقوط گوشی هوشمندشان از کمر تا شانه می باشد. در این بین با بررسی های انجام گرفته و تحقیقات بسیار; کورینگ بر آن شد تا مدل جدید را به شکل بهبودیافته تری توسعه دهد.

براساس گزارشات; این محافظ در ارتفاع 1.6 متری می تواند مقاوم باشد. انتظار می رود در اواخر سال جاری شاهد تلفن های هوشمندی با این نوع محافظ شیشه ای باشیم.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question