بروزرسانی سرفیس پرو4
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکروسافت و انتشار بروزرسانی سرفیس پرو4

بروزرسانی سرفیس پرو4

شرکت مایکروسافت سال گذشته با معرفی تبلت هیبریدی سرفیس پرو4 موجب حیرت همگان شد; زیرا این تبلت نسبت به مدل پیشین با تغییر مشخصات سخت افزاری و طراحی یکی از بهترین ها محسوب می شد.

سرفیس پرو 4 در حقیقت تبلتی کامل برای تجربه ویندوز 10 مایکروسافت است; حتی بسیاری از شرکت های تولیدکننده تبلت هیبریدی سعی می کنند محصولی مشابه این تبلت را برای فروش بیشتر توسعه دهند. حال به تازگی کمپانی ردموندی بروزرسانی جدیدی منتشر کرده که گفته می شود بزرگ نیست و بیشتر برای بهبودعملکرد کورتانا و سیستم صوتی منتشر شده است.

آخرین بار در ماه آگوست مایکروسافت بروزرسانی نرم افزاری را برای سرفیس پرو 4 منتشر کرد; اما این بار خبری از بروزرسانی برای سرفیس بوک نبود و تنها سرفیس پرو 4 شامل بروزرسانی شد.

گفته شده این بروزرسانی برای درایور Realtek audio سرفیس پرو 4 بوده تا بهبود عملکرد صوتی برای تبلت به دنبال داشته باشد. در سویی دیگر با بهبود عملکرد کورتانا افراد می توانند سریعتر به پاسخ پرسش موردنظر خود دست پیدا کنند.

این بروزرسانی نسخه v6.0.1.7895 اعلام شده و هم اکنون برای دریافت دردسترس است; اگر از صاحبین سرفیس پرو 4 هستید می توانید با مراجعه به وب سایت مایکروسافت بروزرسان را دریافت کنید و به استفاده از آن بپردازید.

در اخباری مرتبط; کمپانی مایکروسافت قصد داشته در بهار 2017 از نسل جدید تبلت سرفیس پرو 4 با نام سرفیس پرو 5 رونمایی کند. گذشته از آن شرکت ردموندی تخفیف بزرگی برای خرید سرفیس پرو 4 در نظر گرفته که تا 12 روزی در جریان است; افراد می توانند هم اکنون با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت آن را خریداری کنند.

شرکت مایکروسافت در رویداد 26 اکتبر خود به معرفی سرفیس استودیو; سرفیس بوک ارتقایافته و برخی دیگر پرداخت. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون محصولات آینده باید منتظر ماند.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question