تلفن های هوشمند نوکیا
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مایکروسافت تلفن های هوشمند نوکیا برای سال 2017 را تایید کرد

روز گذشته; طی خبری اعلام شد که مدیرعامل کمپانی نوکیا طی رویداد MWC 2017 بارسلون به سخنرانی خواهد پرداخت و شرکت مورد بحث نیز کنفرانسی برگزار می کند. برخی بر این باورند که MWC 2017 بهترین زمان برای معرفی تلفن های هوشمند نوکیا خواهد بود و از این رو شرکت مذکور برای معرفی محصولات جدید خود پس از چندین سال قدم به نمایشگاه بزرگ MWC بارسلون می گذارد.

این نمایشگاه; هر ساله در بارسلونا اسپانیا برگزار شده و شرکت های بزرگ فناوری نیز به معرفی جدیدترین محصولات مخابراتی از جمله تلفن هوشمند می پردازند.

حال به تازگی James Rutherfoord یکی از مدیران آسیایی مایکروسافت; در گفتگو با نشریه ویتنامی CAND.com.vn تایید نمود شرکت فنلاندی در همکاری با HMD Global طی سه ماهه دوم 2017 و سه ماهه پایانی 2016 به معرفی محصولات جدید خواهد پرداخت.

شایان ذکر بوده که HMD Global توسعه و تولید تلفن های هوشمند آینده نوکیا را برعهده دارد; این کمپانی تنها تولید و توسعه تلفن هوشمند این کمپانی را انجام نمی دهد و شامل هر محصول جدید فنلاندی ها می شود. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون تلفن های هوشمند آینده نوکیا منتشر شده که خبر از در راه بودن چند میان رده و یک پرچمدار می دهند.

البته یک تبلت اندرویدی نیز در بین تلفن های هوشمند مشاهده شد; حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این کمپانی با چندین سال غیبت چه برنامه ای دارد.

در هر صورت انتظار می رود اواخر سال جاری; شرکت نوکیا چند تلفن هوشمندی را معرفی سازد; اگرچه رویداد MWC 2017 می تواند مکان مناسب تری برای معرفی جدیدترین محصولات پس از چندین سال باشد.

انتظار از شرکت فنلاندی بسیار است; احتمال می رود با محبوبیت گذشته ای که داشته بتواند پیشرفت خوبی برای خود رقم زند.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question