مایکروسافت برروی چهار دستگاه سرفیس مشغول به کارست
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مایکروسافت برروی چهار دستگاه سرفیس مشغول به کارست

اخیرا شرکت مایکروسافت خبر از توقف تولید تبلت هیبریدی سرفیس 3 را داده بود و کاربران در حال حاضر به جز لپتاپ سرفیس بوک و تبلت سرفیس پرو، گزینه خرید دیگری در سری سرفیس ندارند.

قطعیست که مایکروسافت روی سرفیسهای جدید مشغول به کارست که تصویر جدید گواهی مدعا می باشد. براساس تصویر به بیرون درز کرده تا سال آینده باید با بیش از چهار دستگاه surface جدید رو به رو باشیم.

به تازگی یک توسعه دهنده اپلیکیشن هندی به نام Shubhan Chemburkar در مایکروسافت; تصویری منتشر کرد که چهار مدل جدید surface را نشان داده و به نظر می رسد بزودی از راه برسند. همچنین تصویر نشان دهنده عرضه سه مدل آن در سال 2017 و یک مدل در سال 2016 است.

انتظار می رود یکی از این دستگاه ها surface phone بوده که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد.

گذشته از آن; دیگر دستگاه ممکن است surface4 جانشین surface3 بوده که دسامبر امسال تولیدش به پایان می رسد.

متاسفانه اطلاعات بسیاری از سرفیس 4 وجود نداشته اما می توان انتظار داشت پردازنده Core m  اینتل; پورت USB نوع C; برخی مشخصات دیگری داشته و با قیمت مناسبی عرضه می شود.

گفتنیست در روزهای گذشته گزارشی منتشر شد که خبر از در راه بودن کامپیوتر AIO surface می داد و تاکنون مایکروسافت هیچ تایید یا تکذیبی برای آن نداشت; گزارش مورد اشاره بیان داشت این دستگاه در تابستان امسال معرفی و عرضه خواهد شد.

در هر صورت شایعه بسیار بوده و آن چه کم است اطلاعات حقیقی; بنابراین باید به انتظار نشست تا مایکروسافت سکوت را شکسته و حقیقت را روشن سازد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question