مانیتور Samsung S24D300H – زیگورات تکنولوژی

مانیتور Samsung S24D300H
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مانیتور Samsung S24D300H

نسبت کنتراست داینامیک در سطح مگا (میزان کانتراست در سطح میلیون) رنگ ها و تصاویر با کیفیتی را ارئه می دهد و یک تجربه واقعی از تماشای تصاویر را رغم می زنند. نسبت کنتراست مگا DCR نشان دهنده میزان روشنی در نمایش رنگ سیاه در تاریکترین رنگ و رنگ سفید و سایر رنگ ها در روشنترین رنگ است; قاب براق مانیتور Samsung S24D300H باعث شده تا این مانیتور طراحی پیچیده و مدرنی را داشته باشد.

با استفاده از آپشن صرفه جویی سازگار با محیط زیست به راحتی می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. روشنای مانیتور  Samsung S24D300H را می توان بر اساس میزان انرژیی که می خواهید صرفه جویی شود; تنظیم کنید.

حالت صرفه جویی انرژی در سه سطح 50%; 25% و صرفه جویی در برق قابل تنظیم است و شما می توانید با تنظیم مانیتور خود با توجه به نوع کاربری در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

زاویه دید جادویی این مانیتور راحت ترین تجربه تماشای تلویزیون را برای شما به ارمغان می آورد. این ویژگی سبب شده تا در حالت ایستاده، نشسته و حتی دراز کشیدن بتوانید به وضوح تصویر را تماشا کنید.

فناوری بکار رفته در مانیتور باعث افزایش کیفیت تصویر بدون توجه به کیفیت اصلی آن شده است; فناوری جادویی بکار رفته در این مانیتور مانع از افت کیفیت تصویر حتی در تصاویر از هم پاشیده می شود.

با استفاده از این فناوری بسیاری از مشکلات کاربران بدون اینکه بدانند حل می شود; بطور معمول هنگامی که شما یک دستگاه کوچک مثل گوشی یا تبلت را به مانیتور وصل می کنید کیفیت تصاویر نمایش داده شده در مانیتور افت خواهد کرد; این تکنولوژی نه تنها مانع از تنزل کیفیت می شود بلکه کیفیت بهتری را فراهم می کند.

Samsung S24D300H با استفاده از پورت VGA و HDMI به سایر دستگاه ها متصل می شود; اقلام همراه شماره دفترچه راهنما; کابل VGA و کابل برق می باشد.

 

منبع
 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question