مانیتور 8k شارپ
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مانیتور 8k شارپ با نرخ رفرش 120 هرتز

شارپ در نمایشگاه CEATEC اقدام به معرفی و رونمایی از محصول جدیدی به نام مانیتور 8k شارپ کرده است که محصول خود شرکت می باشد و 4 برابر رزولوشن بیشتری نسبت به پنل های 4K دارد.این محصول با کیفیت تصویر و رزولوشن 7.680 در 4.320 عرضه خواهد شد.

از آنجا که استفاده از پنل های 4K در حال حاضر خیلی رایج نیست; این مانیتور می تواند محبوب بسیاری از کاربران ازجمله  گیمر ها واقع شود. نامی که شارپ برای این محصول خود در نظر گرفته IGZO است. فناوری استفاده شده در IGZO دارای مزایای زیادی نسبت به فناوری مربوط به سایر نیمه هادی های استاندارد سیلیکونی می باشد. یکی از این مزیت ها 20تا 50 برابر بودن سرعت حرکت الکترون ها در این صفحه نمایش است که در واقع بیان کننده نرخ فریم بالاتر می باشد.

این صفحه نمایش 27 اینچ است و 326 پیکسل در هر اینچ تراکم دارد که این مقدار در واقع دو برابر تراکم پیکسلی معمولی می باشد. همین امر سبب وضوح بالا و دقت تصویر فوق العاده در IGZO شده است.

از سوی کمپانی سازنده ی این صفحه نمایش; هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه و قیمت این محصول در اختیار قرار نگرفته; اما بدون شک قیمت این پنل با قابلیت HDR در سال های اول عرضه بسیار بالاست;که امری کاملآ طبیعی برای یک صفحه نمایش با چنین کیفیت تصویر می باشد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question