مانیتور 19 اینچی Dell E1961HV سازگار با محیط زیست

مانیتور 19 اینچی Dell
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مانیتور 19 اینچی Dell E1961HV سازگار با محیط زیست

مانیتور 19 اینچی Dell E1961HV سازگار با محیط زیست طراحی شده است و با کاهش مصرف انرژی به محیط زیست آسیب کمتری وارد می کند; بعلاوه در لیست 10 مانیتور برتر سال 2016 قرار دارد.

 قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ; اتصال با پورت VGA; رزولوشن 1366×768 پیکسل و تصویر بسیار واضح و شفاف از ویژگی های این مانیتور است. زاویه دید صفحه نمایش 90 درجه افقی و 65 درجه عمودی بوده و وسعت رنگ آن 85 درصد می باشد. دمای مناسب برای عملکرد E1961HV بین 5 تا 21 درجه سانتیگراد است.

از دیگر مشخصات فنی این مانیتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش LCD با نور پس زمنیه LED
  • نوع پنل TN (در پنل های TN از ترکیب پیکسل های کنار هم برای ایجاد رنگ استفاده می شود; به همین دلیل تصاویر واقعی به نظر نمی رسد، اما در این نوع پنل ها اگر از نور پس زمنیه LED استفاده شود تصاویر واقعی تر شده و کاربران به سختی می توانند تفاوت را با رنگ های واقعی تشخیص دهند.)
  • میزان کنتراست 600:1
  • میزان روشنایی 200cd/
  • فاقد TV تیونر
  • فاقد پورت HDMI

دکمه های روشن/خاموش; کنتراست و حالت های پیش فرض روی پنل جلویی مانیتور قرار دارند و کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. میانیتور قابلیت نصب روی دیوار را دارد بدین ترتیب می توانید مانیتور را روی دیوار نصب کرده و فضای بیشتری را روی میز کار خود داشته باشید.

Dell قابلیت Power Nap را برای این مانیتور در نظر گرفته تا کاربران بتوانند میزان نور را کاهش داده و یا آن را در حالت خواب قرار دهد و در مصرف انرژی صرف جویی کنند. Dell E1961HV مطابق با آخرین استانداردهای نظارتی و زیست محیطی ساخته شده و با محیط زیست سازگار می باشد; در ساخت مانیتور شیشه بدون آرسنیک و یک پنل LED بدون جیوه بکار رفته است.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question