مانیتور گیمینگ
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مانیتور گیمینگ جدید ایسر

ایسر یکی از کمپانی های تایوانی پیش رو در تولید لپتاپ و نمایشگرهای متعدد می باشد. این کمپانی به تازگی از یک مانیتور گیمینگ جدید با عنوان Z301CT رو نمایی کرده است که جزو سری  predator از محصولات این شرکت می باشد. ایسر برای بالا بردن کیفیت و زاویه دید مناسب این مانیتور از پنل 30 اینچی اولتراواید با انحنای 1800R و رزولوشن 2560*1080 پیکسلی استفاده کرده است.

به گفته ی کارشناسان کمپانی تولید کننده ی این نمایشگر; کاربران می توانند توسط ردیاب چشمی این نمایشگر را کنترل کنند و در گیم های مختلف به پرتاب تیر پرداخته یا اطراف خود را مشاهده کنند. نسبت تصویر این مانیتور 21:9 بوده و نرخ تجدید نظر 200 هرتزی دارد و مدت زمان پاسخگویی آن معادل 4 میلی ثانیه است; زاویه دید این نمایشگر 178/178 است که میدان دید مناسبی را برای کاربران و گیمر ها فراهم می کند.

از آنجا که 34UC79G دارای  فناوری G-SYNC انویدیا می باشد; همگام سازی آن با کارت های گرافیکی کمپانی نسبت به سایر مانیتور ها بالاتر است.

قیمت مشخصی از سوی شرکت ایسر برای این محصول تعیین نگشته; اما به گفته کارشناسان 34UC79G از فوریه ی 2017 در بازار عرضه خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question