بنکیو ZOWIE XL2540
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مانیتور جدید بنکیو ZOWIE XL2540 معرفی شد

شرکت بنکیو از تولیدکنندگان مطرح نمایشگر; به تازگی محصول جدید خود بنکیو ZOWIE XL2540 را معرفی کرده است. بازیکنان به لطف ZOWIE XL2540 می توانند تجربه فوق العاده ای از بازیهای روز داشته باشند.

در حقیقت بنکیو نمایشگر موردبحث را برای مسابقات e-Sports توسعه داده; که می تواند عملکرد مناسبی در این گونه مسابقات داشته باشد. ZOWIE XL2540 به عنوان جدیدترین عضو خانواده XL; می تواند با مشخصات فنی بالا خود عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده و یک مانیتور کامل است.

به گفته بنکیو; نرخ تجدیدنظر مانیتور موردبحث 240 هرتزی بوده که برای بازیهای شوتر مناسب است و تجربه گیم پلی بی نظیری از خود ارائه می دهد. همچنین می توان با سیستم گیمینگ سطح بالا بازیها را با فریم ریت 240fps اجرا کرد.

به طور کلی  ZOWIE XL2540 یک مانیتور گیمینگ فوق العاده و حرفه ای بوده که همانطور گفته شد ویژه مسابقات  e-Sports طراحی شده است.

بنکیو مانیتور XL2540 را در بین 24 تا 26 نوامبر راهی بازار خواهد کرد و می تواند تجربه بی نظیری از خود نشان دهد. انتظار می‌رود بزودی کمپانی موردبحث به معرفی نمایشگر جدید گیمینگ دیگری برای تعطیلات بپردازد زیرا در این فصل فروش محصولات دیجیتالی افزایش پیدا خواهد کرد و بنکیو نیز با مشاهده فروش مناسب، احتمالا چنین محصولی را معرفی کند.

این کمپانی; اخیرا چند مدل نمایشگر FHD و 4K معرفی کرده که هم اکنون برای خرید دردسترس هستند.

متاسفانه قیمت ZOWIE XL2540 مشخص نشده اما انتظار می رود بیش از 900 دلار قیمت داشته باشد.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question