لپتاپ ZenBook 3
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپتاپ ZenBook 3 راهی بازار ایالات متحده شد

شرکت ایسوس در هفته گذشته چندین محصول جدید را از جمله تلفن هوشمند Zenfone3; تبلت Zenpad 10 و در نهایت لپتاپ ZenBook 3 را در ایالات متحده عرضه کرد.

ZenBook 3 لپتاپ باریکی بوده که باید آن را اولترابوک دانست; این محصول که رقیبی برای مک بوک اپل است به مشخصات قابل توجهی مجهز بوده; به شکلی که در مدل میان رده شامل پردازنده Core i5; حافظه رم 8 گیگابایتی; حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی می شود و قیمتی 1099 دلاری دارد.

اما مدل رده بالا از پردازنده Core i7; حافظه رم 16 گیگابایتی; حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی بهره می برد. قیمت این مدل به 1600 دلار می رسد.

تمامی مدل های ZenBook 3 از صفحه نمایش 12.5 اینچی 1080 پیکسلی; پورت USB-C; عمر باتری 9 ساعته، سنسور اثر انگشت و سیستم عامل ویندوز 10 بهره می برند.

همانطور که گفته شد شرکت تایوانی در هفته گذشته چندین محصول را به بازار ایالات متحده ارسال کرد که انتظار می رود تاثیر بسزایی در افزایش فروش کمپانی داشته باشد.

در اخباری مرتبط شرکت ایسوس چند لپتاپ جدید از سری گیمینگ ROG معرفی کرده که چندی رده بالا و برخی میان رده به شمار می رفتند. ZenBook 3 در جریان کامپیوتکس 2016 معرفی شد و موجب تحسین همگان شد.

در طراحی بسیار باریک بوده و مشخصات رده بالای آن موجب جلب توجه طرفداران شد. ایسوس پیش از این ZenBook 3 را در تایوان و چند بازار دیگر عرضه کرده و حال نوبت به ایالات متحده رسیده تا این لپتاپ را در آن عرضه شود.

براساس گزارش های جدید، ساعت هوشمند ذن واچ 3 که طی IFA 2016 برلین معرفی شد در ماه آتی عرضه می شود و انتظار می رود در ایالات متحده نیز به فروش برسد. اگرچه ایسوس تایوانی هیچ اشاره ای به این موضوع نداشته و تنها پیش بینی بیش نیست.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question