لپتاپ UX310
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپتاپ UX310 ایسوس معرفی شد

به تازگی ایسوس محصول جدید خود لپتاپ UX310 مالتی مدیا را معرفی کرده که به نسل هفتم پردازنده اینتل یعنی کبی لیک مجهز شده است. البته پردازنده UX310 ایسوس رده بالاترین مدل نبوده Core i5-7200U نسل هفتمی محسوب می شود.

البته این پردازنده نیز قدرت کافی برای کاربری روزانه چون جستجو اینترنت، انجام بازی، تماشا ویدئو و برخی دیگر دارد. بنابراین نیازی به پردازنده قدرتمند سری Core i7 نسل هفتمی کبی لیک اینتل نیست.

دیگر مشخصات

دیگر مشخصات UX310 بسیار قابل توجه بوده و باید به حافظه رم 16 گیگابایتی; صفحه نمایش 13.3اینچی 1080 پیکسلی; هارددرایو 1 ترابایتی; حافظه اس اس دی 128 گیگابایتی; پورت HDMI; اسلات کارت میکرو اس دی; پورت میکروفون; پورت USB و پورت USB-C اشاره داشت.

باتوجه به این مشخصات UX310 می تواند یک لپتاپ میان رده کارآمد و مالتی مدیا ایسوس به شمار رود.

پیش از این شایعاتی پیرامون نوت بوک UX310 و وجود پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل شده اما حال با معرفی رسمی آن توسط کمپانی تایوانی شایعه ها به فراموشی سپرده شد.

متاسفانه ایسوس قیمت این لپتاپ را مشخص نکرد; اما انتظار می رود با قیمتی بیش از 1000 دلار به فروش برسد. همچنین محصول برای خرید دردسترس بوده و می توانید با مراجعه به فروشگاه ایسوس و دیگر خرده فروشی ها آن را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات کامل و جامع لپتاپ UX310 ایسوس می توانید به وب سایت رسمی شرکت تایوانی مراجعه نمایید; احتمالا بزودی ایسوس رده جدیدی از لپتاپ های خود را معرفی خواهد کرد.

شرکت تایوانی ایسوس از تولیدکنندگان مطرح لپتاپ و سخت افزارهای کامپیوتر محسوب می شود که با عرضه محصولات مختلف در این بخش ها توانست نام بزرگی برای خود دست و پا کند.

این کمپانی که در سال 2016 توانست به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ لپتاپ گیمینگ انتخاب شود، در تولید لپتاپ های مالتی مدیا و استاندارد نیز قدرتمند محسوب می شود.

منبع: www.nextpowerup.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question