لپتاپ CELVO P870X
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لپتاپ CELVO P870X معرفی شد

لپتاپ CELVO P870X یکی از لپتاپ های قدرتمند گیمینگ می باشد; این محصول دارای پردازنده ی نسل هفتم کبی لیک اینتل  با مدل core i7-7700k است.

این پردازنده در سطح یک پردازنده ی دکستاپی است که فرکانس پایه ای معادل 4.3 گیگاهرتز دارد; این مقدار در حالت بوست تا 4.5 گیگاهرتز نیز افزایش می یابد.

کمپانی سازنده ی این لپتاپ برای اینکه این محصول بتواند از چنین پردازنده ای استفاده کند در ساخت آن از یک سوکت LGA 1151 استفاده کرده است. برای انجام امور گرافیکی این نوت بوک به دو تراشه ی گرافیکی GTX1080 ان ویدیا مجهز است.

این لپتاپ از یک سری حافظه vengeance XMP کورسیر استفاده می کند که دارای ظرفیت ذخیره سازی 64 گیگابایتی است و دارای فرکانسی معادل 3هزار مگاهرتزمی باشد; از این رو سرعت لود بالایی را دارد.

حافظه ی داخلی این لپتاپ متشکل از 5 حافظه ی SSD 960 PRO M.2 برند سامسونگ است; که هر کدام دارای ظرفیتی برابر2 ترا بایت دارند. به همین علت این محصول یک زمینه ی وسیع را برای میزبانی از اطلاعات کاربران فراهم کرده است.

مانیتور این نوت بوک در سایز 17.3 اینچی تعبیه شده که برای کاربران گیمینگ بسیار مناسب است.

همچنین کیفیت تصویری این نمایشگر بسیار بالاست و رزولوشنی معادل 3840*2160 پیکسل دارد که به کیفیت 4K IPS معروف می باشد. قیمت این محصول معادل 16 هزار دلار می باشد; اما متناسب با امکانات کاربری آن،قیمت مناسبی برای این نوت بوک می باشد.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question