Dell VOSTRO14-5459
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپتاپ 14 اینچی Dell VOSTRO14-5459

برای کسانی که لازم دارند تا لپتاپ خود را در همه جا همراه داشته باشند; لپتاپ هایی با مانیتور14 اینچی میتواند بهترین انتخاب باشد.

یکی از این دسته محصولات; لپتاپ Dell VOSTRO14-5459 می باشد که در تکنولوژی ساخت آن از جدید ترین قطعات سخت افزاری با قابلیت کاربری بالا استفاده کرده است. این لپتاپ با داشتن تنها 18 میلی متر ضخامت و 1.5 کیلو گرم وزن جزو راحت ترین لپتاپ های قابل حمل است و حتی می توان آن را جزو آلترابوک ها هم به حساب آورد. با داشتن قطر کم این محصول میتوان آن را مانند یک تب لت با نوت بوک در هر کیفی جا داد.

قاب پشت لپتاپ از آلومینیوم طراحی شده که هم مقاومت محصول را چند برابر کرده و هم زیبایی خاصی به ظاهر آن بخشیده است . در عین حال رویه ی لپتاپ از جنس پلاستیک است و استراحتگاه دست از جنس آلمینیوم میباشد.صفحه نمایش این محصول; پنل IPS با کیفیتHP است و روکش مات دارد که مانع از نورزدگی و کسر کیفیت تصویر می شود.

تنها نقصی که در این محصول مشاهده میشود; صفحه نمایش آن است که کیفیت FUUL HD ندارد.با اینکه بدنه و لبه های محصول ضخامت چندانی ندارد اما در آن پورت های اتصالی تعبیه شده که اتصال ابزار های خارجی به لپتاپ را امکان پذیر میسازد.اما به همین علت ضخامت کم لپتاپ; درایو نوری از مجموعه سخت افزارات محصول کم شده است.

کانفیگ

شرکت دل; در این کانفیگ از پردازنده ی مرکزی CORE i7 6500U اینتل از نسل SKYLAKE در کنارپردازشگر گرافیکی NVIDIA GEFORCE 930M با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی، رم 8 گیگابایتی و یک ترابایت حافظه داخلی با کیفیتHHD استفاده کرده است که کارایی لپتاپ را بسیار بالا برده و توان کاری بالایی را در اختیار کاربران قرار میدهد.با سخت افزارهایی که در این لپتاپ وجود دارد همه ی کاربرد های مالتی مدیا و نیمه حرفه ای فراهم میشود.باتری 3 سلولی لیتیوم-یونی که در کنار این سخت افزارات تعبیه شده با هربار شارژ کامل در شرایط استاندارد وبگردی; با اتصال WI-FI و روشنایی متوسط نمایشگر حداقل تا هفت ساعت روشن ماندن و کارایی سیستم را تضمین میکند; اما این باطری قابلیت جداسازی از لپتاپ را ندارد.

با وجود اینها; محصول VOSTRO14-5459 یکی از بهترین کامپیوترهای قابل حمل محسوب میشود و میتواند یکی از بهترین انتخاب ها در خرید لپتاپ باشد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question