لپتاپ دل LATITUDE E5550 – زیگورات تکنولوژی

لپتاپ دل LATITUDE E5550
pending_actions
زمان مطالعه: 3 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

لپتاپ دل LATITUDE E5550

لپتاپ دل LATITUDE E5550 یک لپتاپ 15 اینچی

کمپانی دل یکی از شرکت های قدیمی در تولید کامپیوتر های قابل حمل است. محصولات این شرکت به علت داشتن قیمت مناسب و سخت افزار پرقدرت و مقاوم دارای طرفداران زیادی است. یکی از سری محصولات این شرکت LATITUDE ها هستند که در واقع جزو کامپیوتر های معمولی محسوب می شوند که برای انجام امور رایانه ای روزمره طراحی و تولید شده اند.

لپتاپ دل LATITUDE E5550 یک لپتاپ 15 اینچی از محصولات کمپانی DELL است که دارای وزن مناسب حمل و نقل می باشد; همچنین صفحه نمایش بزرگ این لپتاپ گزینه ی مناسبی برای کاربرانی است که مدام با سیستم خود در ارتباط هستند. این محصول از طراحی ظاهری زیبایی برخوردار است. یکی از جنبه های این طراحی; چیدمان پورت ها روی لبه های این محصول می باشد که مورد توجه اکثر کاربران قرار می گیرد.

پورت ها

اکثر پورت های این لپتاپ به روی لبه ی پشتی آن قرار گرفته تا از پیچیدگی سیم های مربوز به وسیله های خروجی جلوگیری کرده و ظاهر آن را زیباتر نشان دهد. پورت های شبکه;HDMI;VGI; درگاهLAN ودو عدد پورت USB ومحل اتصال شارژ دستگاه; همگی به روی لبه ی پشتی قرار گرفته اند.

اگرچه این چیدمان از نظر خلوتی میز کار و زیبایی محصول تاثیر مفید و بسازایی دارد;اما دسترسی و اتصال و جداسازی وسایل جانبی را اندکی سخت می نماید.

بدنه

تمامی بدنه و محافظ تاچ و کیبورد این لپتاپ; از پلاستیک مات فشرده ی مشکی ساخته شده که از طرفی مقاومت بدنه را در مقابل فشار و پیچش و خمیدگی افزایش داده و از طرفی ظاهر محصول را زیبا گردانیده است. به دلیل حذف شدن درایو نوری از E5450، ضخامت این محصول به 23.6 میلی متر رسیده و وزنی معادل 2.2 کیلوگرم را دارد که در مقایسه با سایر لپتاپ های 15 اینچی هم وزن کمتری دارد و هم ضخامت آن به طور قابل ملاحظه ای کمتر می باشد.

صفحه کلید

صفحه کلید این لپتاپ از نوع طراحی جزیره ای می باشد و فاصله ی کلید ها طوری طراحی شده تا این محصول برای تایپ های طولانی بسیار کاربردی باشد.در میان صفحه کلید  E5550بین کلیدهای H,G,B یک کلید TRACK POINT قرار دارد که در واقع کار ماوس را انجام می دهد و با فشار دادن این کلید مکان نمای ماوس را به حرکت در می آورد.

تاچ پد این محصول به سه قسمت تقسیم شده; یک پد لمسی و دو کلید مربوز به سلکت راست و سلکت چپ. این تاچ پد دقت لمسی خوبی دارد و می تواند امور عادی و اداری را به خوبی پشتیبانی کند. تاچ پد و کیبورد این لپتاپ بسیار شبیه به سری محصولات THINKPAD کمپانی لنوو می باشد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش E5550 از پنل TNساخته شده که دارای روکش مات است و حتی در فضاهای باز به خوبی می تواند تصویر را به کاربر منتقل کند; اما یکی از نکات منفی این لپتاپ کیفیت HD مانیتور آن به جای کیفیت FULL HD است.

پردازنده

پردازنده ی مرکزی این لپتاپ; از پردازنده های شرکت اینتل انتخاب شده و دارای مدل CORE I5 5200U است که یک CPU قدرتمند محسوب می شود و می تواند به راحتی امور رایانه ای حتی تا حد نیمه حرفه ای را هم پشتیبانی کند.

RAM

RAM این محصول از نوع DDR3 می باشد و 4 گیگابایت حافظه دارد که به سرعت اجرای برنامه ها کمک به سزایی می کند.

پردازشگر گرافیکی

این لپتاپ دارای پردازشگر گرافیکی مجزایی نیست;  برای انجام امور گرافیکی از پردازشگر گرافیکی آن بورد INTEL HD GRAPHICS 5500استفاده می کند; توان گرافیکی نسبتآ محدودی دارد و نمی توان از آن انتظار پردازش های پیچیده را داشت.

باتری

باتری این محصول نیز طوری انتخاب شده که با یک بار شارژ گیری کامل می تواند تا 6 ساعت روشن بودن لپتاپ با قابلیت اتصال WI FI را پشتیبانی کند.

به صورت کلی لپتاپ دل LATITUDE E5550 یک لپتاپ معمولی برای کارهای روزمره و عادی کاربران می باشد که قابلیت حمل و نقل راحتی را دارا است.

مشخصات محصول:

ابعاد:محصول:377*255*23.6میلی متر

وزن:2.2کیلوگرم

فرکانس پردازنده:2.2 G.H TO 2.7 G.H

حافظه کش:3 مگابایت

حافظه ی داخلی:500 گیگابایت

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question