لپتاپ جدید VAIO C15 معرفی شد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لپتاپ جدید VAIO C15 معرفی شد

لپتاپ جدید VAIO C15:

اگرچه سونی خط تولید لپتاپ VAIO را کنار گذاشته; اما تصاحب آن توسط کمپانی دیگری همچنان فروش خود را داشته و هستند افرادی که آن را خریداری می کنند.

تاکنون محصولات مناسب و کارآمدی از VAIO مشاهده کردیم که در کنار قیمت; سخت افزار استانداردی را شامل می شدند. حال VAIO باری دیگر به معرفی محصولی پرداخته که در کنار ظاهری جذاب; مشخصات مناسبی را داراست.

این کمپانی به تازگی VAIO C15 یک لپتاپ رنگارنگ مقرون به صرفه را معرفی کرد. VAIO با استفاده از طرح رنگارنگ به این لپتاپ جلوه بیشتری به آن بخشید و جذاب ترش کرده است.

در زمینه مشخصات شاهد سخت افزار قدرتمندی نیستیم اما در نوع خود مناسب است. از مشخصاتش می توان به صفحه نمایش 15.5 اینچی 1366*768 پیکسلی; پردازنده Celeron 3215U اینتل; حافظه رم 4 گیگابایتی و قیمتی 650 دلاری اشاره داشت.

البته مدل دیگری نیز شرکت VAIO برای این لپتاپ خود در نظر گرفته که با کمی قیمت بیشتر; مشخصات بهتری در اختیار کاربر خود قرار می دهد. گزینه دیگر به حافظه رم 8 گیگابایتی; صفحه نمایش Full HD و پردازنده Core i3 اینتل مجهزست که نسبت به مدل رده پایین تر قیمت بالاتری به دنبال خواهد داشت.

متاسفانه هیچ جزئیاتی درباره تاریخ عرضه VAIO C15 اعلام نشد و مشخص نیست این محصول رنگارنگ VAIO را در چه تاریخی وارد بازارها می شود.

انتظار می رود نخستین بار VAIO C15 راهی بازار کشور ژاپن گردد که پیش از این نیز برخی مدل های دیگر چنین بودند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question