لپتاپ اینسپایرون Dell 3537
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپتاپ اینسپایرون Dell 3537

کمپانی DELL; یکی از شرکت های پیشرو در تولید کامپیوتر ها در انواع رده ها می باشد; سری INSPAIRON از محصولات این شرکت دارای تنوع زیادی در جنبه ی سخت افزاری و قیمتی می باشد. در این رده می توان از کامپیوترهای ارزان قیمت و با کاربرد معمولی  تا کامپیوترهای تخصصی با کاربرد مالتی مدیا و ارزش قیمتی بالا پیدا کرد.لپتاپ اینسپایرون Dell 3537 جزو رده ی میانی از این سری محصولات شرکت DELL  است که برای کاربرد های عمومی و غیر حرفه ای کاربران طراحی و تولید شده است. در عین حال می توان بازی ها و نرم افزار های سطح متوسط را به روی آن اجرا کرد. این لپتاپ علاوه بر سخت افزار مناسب دارای زیبایی ظاهری بالایی است، بیشتر بدنه و تاچ پد لپتاپ از پلاستیک مات مشکی ساخته شده و نظر خریداران را به ظاهر خود جلب می کند.

پردازنده ی مرکزی این لپتاپ از پردازنده های شرکت INTEL سری CORE I5 و مدل 4200U انتخاب شده; این پردازنده دارای قدرت پردازش نسبتا خوبی است اما نمی توان از آن توقع یک پردازشگر حرفه ای را داشت.توان مصرفی این پردازنده کم می باشد و همین امر سبب می شود تا میزان شارژ باطری این دستگاه دیرتر تخلیه شده و لپتاپ مدت طولانی تری اربرد داشته باشد.

این دستگاه; از 4 گیگابایت RAM از نوع DDR3بهره مند است که سرعت پردازش سیستم را بالا می برد; در عین حال استفاده از یک هارد دیسک با حافظه ی 500 گیگابایت فضای خوبی برای میزبانی اطلاعات کاربران در این لپتاپ فراهم کرده است.

پردازشگر گرافیکی که در این محصول استفاده شده AMD RADEON HD می باشد.

این پردازشگر گرافیکی; توانایی اجرای برنامه ها و بازی های گرافیکی جدید را ندارد و تنها قادر به اجرای برنامه های گرافیکی با سطح توسط می باشد; اما تمامی فیلم ها را با فرمت های مختلف به جز فرمت 4K را پشتیبانی می کند.

 مشخصات لپتاپ اینسپایرون Dell 3537

ابعاد:381*267*25.6 میلی متر

وزن:2.16 کیلوگرم

اندازه ی صفحه:15.6 اینچ

درایو نوری:DVD-RW

نسخه سیستم عامل:DOS

یکی از نقاط ضعف این لپتاپ; استفاده از پنل TFT با روکش براق برای صفحه نمایش آن است که دید در لبه های صفحه نمایش و نیز در معرض نور طبیعی را ضعیف می کند، اما برای استفاده در فضای بسته مناسب می باشد.باتری این لپتاپ از نوع لیتیوم یون انتخاب شده که پس از شارژگیری کامل حدود چهار ساعت کاربرد خواهد داشت.

یکی دیگر از فاتور های مثبت این لپتاپ; وزن کم آن در مقایسه با سایز محصول می باشد که امکان حمل و نقل آسان را فراهم می کند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question