لپتاپ اینسپایرون 5537
pending_actions
زمان مطالعه: 3 دقیقه
star_halfامتیاز
4/5 - (1 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

لپتاپ اینسپایرون 5537 شرکت DELL

کمپانی DELL ; یکی از شرکت های موفق در تولید لپتاپ است که محصولات آن در ایران طرفداران زیادی دارد. امروزه با زیاد شدن کمپانی های تولید کننده ی لپتاپ بازهم مصرف کنندگان محصولات این شرکت; کارکنان آن را تحریک میکنند تا مکررآ محصولات جدید تری را به بازار عرضه کنند. لپتاپ اینسپایرون 5537 یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین لپتاپ های شرکت دل در رده ی کاربری عمومی است.

INSPIRON 15R 5537  دارای طراحی ظاهری فوق العاده ایست که ظاهر لپتاپ را مشابه لپتاپ های گران قیمت و زیبا گردانیده و شاید یکی از علت های محبوبیت این سری محصول شرکت دل همین طراحی ظاهری آن باشد.به روی سطح خارجی محافظ و محل استراحت دست ها یک روکش تیره قرار گرفته و لبه های بالا و اطراف دستگاه با پوشش پلاستیک نقره ای پوشانده شده که همرنگ لوگوی شرکت به روی سطح لپتاپ میباشد.

وزن 2.3 کیلوگرمی این دستگاه نسبت به ضخامت 31 میلی متری آن چندان زیاد نیست; در نتیجه این لپتاپ تغریبآ جزو دسته لپتاپ های سبک محسوب میشود.

یکی از ایراد های این محصول کمپانی دل; استفاده از مواد با جنس متوسط در ساخته بدنه ی دستگاه است که با لمس کردن لپتاپ متوجه این موضوع خواهید شد و شاید جذابی ظاهر آن پس ازلمسش برایتان بسیار کم شود. در لبه ی چپ دستگاه شیار های تهویه ی هوا وجود دارد که با فنی که روی پردازنده قرار دارد هوای گرم پردازنده را خارج میکند.

نکته ی زیبا در طراحی این لپتاپ که حین کارکردن ممکن است توجهتان را جلب کند; گرد بودن تمام گوشه ها در این دستگاه;حتی کلیدهای صفحه کلید است.

از آن جایی که INSPIRON 15R 5537  جزو دسته بندی عمومی لپتاپ ها محسوب میشوند; باید نیاز های عمومی کاربران را نیز براورده کنند; لذا این لپتاپ جز پورت VGA تمامی پورت های مورد نیاز کارهای عمومی را دارد.

جزئیات محصول

در سمت راست درایو نوری قرار دارد و در کنارآن یک پورت USB2.0 قرار گرفته و محفظه ی کارتخوان دستگاه در لبه ی جلویی آن قرار گرفته همپنین برای ارتباطات بی سیم این دستگاه مجهز به بلوتوث وشبکه بی سیم با استاندارد 802.11B/G/N میباشد.

صفحه نمایش این لپتاپ مانند سایر لپتاپ های هم رده در دسته ی کاربری عمومی از پنل ارزان قیمت TFT LED-BACKLIT ساخته شده است که زاویه ی دید کمی دارد و کار با آن در محیط بیرون در نور زیاد به علت براقی سطح کمی دشوار است. دقت و کیفیت تصویر این نمایشگر 1366X768 است که این میزان برای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با این رده ی قیمت حدودآ مناسب است.در لبه ی بالایی قاب صفحه نمایش یک وب کم1.3 مگاپیکسلی HDقرار داده شده که برای برقراری تماس های تصویری و ویدیویی قابل قبول و پسندیده است.

در زیر دستگاه; بلند گوهای معمولی تعبیه شده است که صدای معمولی دارد و می تواند نیاز های روزمره را برطرف کند;اما اگر توقع وولوم بالایی را دارید مجبورید که از باند های خارجی استفاده کند.

لپتاپ اینسپایرون 5537 به دلیل داشتن کیبورد جزیره ای با فواصل استاندارد بین کلیدها و داشتن کلید های NUM-PAD به یک سیستم محبوب برای تایپ مبدل شده است اما کلید های جهت نمای آن مقداری کوپک است و کیبورد پایین تراز محل قرارگیری دست هاست که این ها خطاهای طراحی کیبورد این محصول است.

سری لپتاپ های INSPIRON 15R 5537 شرکت دل; از پردازنده های گرافیکی RADEON نسل هشتم کمپانی AMD با نام تجاری CORE i5 و core i7 استفاده میکنند و تا حدی برای بازی های ساده;عکس;برخی فیلم ها مناسب است.

ram این دستگاه بین مقدار های 4;6;8  گیگابایتی متغیر و قابل تنظیم است و حافظه ی داخلی آن پانصد گیگا بایت و 1 ترابایت است.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question