لپتاپ IdeaPad
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لنوو لپتاپ IdeaPad 710S Plus را در اروپا معرفی کرد

شرکت شیائومی در ماه جولای به معرفی لپتاپ Mi Air پرداخت; کمی بعد لنوو با معرفی لپتاپ IdeaPad Air 13 Pro یک رقیب سرسخت برای محصول شیائومی معرفی کرد. حال به نظر می رسد کمپانی چینی قصد داشته این محصول را با نام IdeaPad 710S Plus روانه بازار اروپا کند.

لپتاپ جدید لنوو در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد و اگرچه در نام با IdeaPad Air 13 Pro متفاوت است; اما در مشخصات ویژگی یکسانی دارند.

IdeaPad 710S Plus به IdeaPad 710S معرفی شده در اوایل سال جاری شباهتی دارد و به نوعی باید آن را نسخه ارتقا یافته IdeaPad 710S دانست. علاوه براین به جای پردازنده نسل ششمی اسکای لیک اینتل، دارای پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل است تا عملکرد بالاتر و بهبودیافته تری نسبت به مدل قبلی ارائه دهد.

IdeaPad 710S Plus در دو پیکربندی با مشخصات پردازنده Core i5-7200U; حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی; پردازنده Core i7-7500U و حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی ماه آینده عرضه می شود.

هر دو مدل به تراشه گرافیکی GeForce 940MX انویدیا مجهز هستند و به ترتیب قیمتی 950 و 1150 یورویی دارند.

لنوو انتظار می رود در CES 2017 حضور یافته و از محصولات جدید خود; که می توان لپتاپ، تلفن هوشمند، تبلت، مانیتور و چندی دیگر باشد رونمایی به عمل آورد.

اطلاعات کاملی از برنامه حضور لنوو در نمایشگاه ماه ژانویه CES 2017 شهر لاس وگاس دردست نیست و نمی توان به شایعات نیز اکتفا کرد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود کمپانی چینی چه محصولاتی را با خود به این نمایشگاه خواهد آورد. این نمایشگاه با حضور شرکت های بزرگ فناوری برگزار می شود و لنوو نیز حضور دشواری را در نمایشگاه خواهد داشت. بنابراین بایستی محصولات تاپی را تدارک بیند تا بیشتر از دیگر شرکتها موردتوجه قرار گیرد.

منبع: www.notebookcheck.net

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question