جوهر الكترونيكي
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کیبورد جدید اپل با جوهر الکترونیکی به بازار خواهد آمد

کیبورد ها کلید اجرای این ایده بر روی کامپیوتر ها هستند; اکانت Foxconninsider در شبکه اجتماعی ردیت ادعا می کند که در طی نمایشگاه Foxconn که در دانشگاه Tsinghua در چین برگزار شد; یک کیبورد اپل به نمایش در آمد که به جای دکمه مجهز به صفحه نمایش و فناوری جوهر الکترونیکی بود. گفته می شود این کیبورد یک نمونه اولیه است و برای آزمودن طراحی شده است; که این خود به معنی است که این محصول ممکن است هیچ وقت به تولید انبوه نرسد.

گفته می شود اپل در حال کار بر روی یک مک بوک پرو با پنل لمسی OLED است; که احتمالا جایگزین ردیف کلید های فرمان خواهد شد. این پنل لمسی دکمه ها و اطلاعات و واکنش های مبتنی بر برنامه ای که در حال اجرا است را نمایش خواهد داد. بدون شک این یک فناوری ایده آل برای لپتاپ هاست و اجرای آن بر روی کامپیوتر های رومیزی آن را ارزشمند تر خواهد کرد.

مدیران ردیت می گویند هویت شخص پست کننده را شناسایی کرده اند; این طور که آنان می گویند شخص پست کننده در این اکانت یکی از کارکنان دانشگاه است; ولی صحت یا عدم صحت این گزارش یک ماجرای دیگر است.

کمپانی Sonder قصد تولید این کیبوردها را دارد و خبر هایی شنیده می شود که اپل قصد خرید این کمپانی را دارد. با در اختیار داشتن کیبورد های جوهر مجازی، کیبورد می تواند در هر لحظه متناسب با محیط نرم افزار در حال اجرا باشد و هم چنین می تواند میانبرهایی برای برنامه هایی خاص نظیر فتوشاپ ارائه دهد. یا مثلا کیبورد دارای حالت گیمینگ باشد و یا هزاران حالت و میانبر دیگر.

همچنین آپدیت اپل برای کیبورد ها می تواند بسیار جذاب باشد; البته تولید و عرضه این محصول هم چنان مشخص نیست.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question