تاکنون با شایعات فراوانی پیرامون تلفن هوشمند; یا همان فبلت جدید سامسونگ موسوم به گلکسی نوت 7 و قیمت گلکسی نوت 7 و به رو بودیم. این شایعات به تلفن هوشمندی اشاره داشته
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قیمت گلکسی نوت 7 مشخص شد

تاکنون با شایعات فراوانی پیرامون تلفن هوشمند; یا همان فبلت جدید سامسونگ موسوم به گلکسی نوت 7 و قیمت گلکسی نوت 7 و به رو بودیم. این شایعات به تلفن هوشمندی اشاره داشته که در عملکرد فوق العاده بوده و می تواند نسبت به مدل قبل شگفت انگیز باشد.

براساس گزارشات سامسونگ می خواهد گلکسی نوت 7 را در جریان کنفرانس 2 آگوست خود معرفی کند که کمتر از یک ماه دیگر خواهد بود. باتوجه به گزارش تازه انتشار یافته ، تلفن هوشمند مذکور قیمتی 849 یورویی داشته که قیمتش 50 یورو بیش از گلکسی اس 7 اج فعلیست.

چنین قیمتی نشان از وجود ویژگی های بالا در گلکسی نوت 7 است که آن را گران قیمت نمود; طبق اطلاعات جدید; گلکسی نوت 7 به جای حافظه رم 6 گیگابایتی از حافظه رم 4 گیگابایتی برخوردارست و این حافظه در کنار یک پردازنده اسنپدراگون 820 چهار هسته ای کوالکام قرار می گیرد.

از دیگر مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 5.7 اینچی 2560*1440 پیکسلی Quad HD; حافظه داخلی 256 گیگابایتی; دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسلی; دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی; سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا; اسکنر عنبیه چشم و اسکنر اثر انگشت اشاره داشت.

باتوجه به مشخصات مورد اشاره; گلکسی نوت 7 اختلاف بسیاری با گلکسی اس 7 نداشته و تنها شامل تفاوت های محدودی با پرچمدار 2016 سامسونگ می شود.

متاسفانه هیچ یک از مشخصات توسط سامسونگ تایید نشده; بنابراین نمی توان به آن اکتفا کرد و حقیقی دانست. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا کنفرانس 2 آگوست این کمپانی کره ای به انتظار نشست تا جزئیات حقیقی بدست رسد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question