قیمت تلویزیون 77 اینچی 4K OLED
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت تلویزیون 77 اینچی 4K OLED جدید ال جی تعجب برانگیز است

شرکت ال جی به تازگی قیمت تلویزیون 77 اینچی 4K OLED خود; یعنی تلویزیون پریمیومی که اخیرا معرفی شده را اعلام کرده که اگر بخواهیم به مقایسه آن با دیگر تلویزیون ها بپردازیم; حقیقتا بسیار گران قیمت محسوب می شود.

تلویزیون Signature 4K OLED به گفته این شرکت کره ای; بیش از 20 هزار دلار خواهد بود که می توان با چنین قیمتی یک دستگاه اتومبیل مناسب خریداری کرد.

از ویژگی های Signature 4K OLED می توان به پشتیبانی از HDR10 ; Dolby Vision و رزولوشن باکیفیت 4K UHD اشاره داشت. سیستم عامل تلویزیون مورد اشاره webOS 3.0 بوده و اجازه می دهد تا کاربران به تنظیمات گسترده ای روی تلویزیون خود بپردازند.

گذشته از آن ال جی سرویس 24 ساعته هفت روز در هفته VIP برای این تلویزیون های خود به کار گرفته تا همیشه برای ارائه سرویس به مشتریان آماده باشند.

گذشته از آن خریداران یک دستگاه تبلت G Pad ال جی نیز دریافت می کنند. به طور کلی اگرچه تلویزیون Signature 4K OLED قیمت  بالایی داشته اما خدمات و کیفیت پریمیومی را به مشتریان ارائه خواهد داد که چنین قیمتی را ارزشمند می کند.

گفتنیست این تلویزیون هوشمند در جریان CES 2016 معرفی شد.

زیگورات تکنولوژی

همچنین شایان ذکر است که تمامی محصولات جدید موجود در شرکت; بر اساس آخرین تکنولوژی روز شرکت های بزرگ سازنده محصولات انفورماتیک است.

نمایندگی رسمی یک شرکت خارجی بودن این حسن رابرای زیگورات به ارمغان آورده است.

زیگورات همواره ثابت کرده است که در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش حرف اول را می زند.

چه در بازار های رقابتی همچون انفورماتیک که از قدیم بوده; و چه محصولات ورزشی که به تازگی فعالیت خود را در آن شروع کرده است.

همچنین خارج ازلطف نیست برای اطلاع ازآخرین محصولات تکنولوژی شرکت به صفحه اختصاصی تکنولوژی مراجعه کرده وازمحصولات مادیدن فرمایید.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question